Volkswagen gaat op voor dubbelslag bij SAN Accenten

Pon/ Volkswagen heerst niet alleen bij de ADCN-reclameprijzen, maar ook bij de SAN Accenten. Op de shortlist voor ‘ABC Accenten 2007’, de drie zogeheten ABC Groot Accenten, komt Volkswagen twee keer voor: in de categorie Adverteerder van het J

SAN, voluit Stichting Adverteerdersjury Nederland, laat zijn jaarprijzen voor creatieve en effectieve reclamecampagnes niet door reclamemakers zelf aan elkaar toekennen (zoals de ADCN), maar door adverteerders. De jaarprijzen worden op 22 mei uitgereikt. Selmore, het reclamebureau dat vorig jaar met klant Skoda/Pon Mobiel een SAN Accent won voor de campagne ‘Volg de Skoda-rijder’, is kanshebber om Bureau van het Jaar te worden. De andere twee zijn S-W-H en TBWANeboko. Twee jaar geleden won de campagne ‘BMW 5-serie Zakenauto van het Jaar’ als enige autoreclamecampagne een SAN Accent. Toen werd Volkswagen ook al genomineerd voor de Consistent Accent voor de meest consistente campagne. Die bekroont meerdere jaren lopende, originele en functionele campagnes. De teneur van Volkswagen is heel eigen en herkenbaar, en de campagne heeft in de loop van de jaren prijzenkasten vol Accenten, Lampen, Effies en Spin Awards verzameld. Volkswagen was ook internationaal de meest bekroonde adverteerder van 2005, volgens het Gunn Report over het internationale prijzenfront in de reclamewereld.

Volkswagen gaat op voor dubbelslag bij SAN Accenten - Automobielmanagement.nl

Volkswagen gaat op voor dubbelslag bij SAN Accenten

Pon/ Volkswagen heerst niet alleen bij de ADCN-reclameprijzen, maar ook bij de SAN Accenten. Op de shortlist voor ‘ABC Accenten 2007’, de drie zogeheten ABC Groot Accenten, komt Volkswagen twee keer voor: in de categorie Adverteerder van het J

SAN, voluit Stichting Adverteerdersjury Nederland, laat zijn jaarprijzen voor creatieve en effectieve reclamecampagnes niet door reclamemakers zelf aan elkaar toekennen (zoals de ADCN), maar door adverteerders. De jaarprijzen worden op 22 mei uitgereikt. Selmore, het reclamebureau dat vorig jaar met klant Skoda/Pon Mobiel een SAN Accent won voor de campagne ‘Volg de Skoda-rijder’, is kanshebber om Bureau van het Jaar te worden. De andere twee zijn S-W-H en TBWANeboko. Twee jaar geleden won de campagne ‘BMW 5-serie Zakenauto van het Jaar’ als enige autoreclamecampagne een SAN Accent. Toen werd Volkswagen ook al genomineerd voor de Consistent Accent voor de meest consistente campagne. Die bekroont meerdere jaren lopende, originele en functionele campagnes. De teneur van Volkswagen is heel eigen en herkenbaar, en de campagne heeft in de loop van de jaren prijzenkasten vol Accenten, Lampen, Effies en Spin Awards verzameld. Volkswagen was ook internationaal de meest bekroonde adverteerder van 2005, volgens het Gunn Report over het internationale prijzenfront in de reclamewereld.