Tijdens het Driving Business Remarketing event van woensdag 28 juni werd op spectaculaire wijze het eerste nieuwe nummer, maar liefst 120 pagina’s dik, gepresenteerd. Hoofdredacteur Peter Brouwer overhandigde het relaunch exemplaar aan de jongste lezer in de zaal, IVA-studente Krista Vellema. Bekijk de foto’s in de fotogalerij rechts van dit artikel.
Peter Brouwer: "Wij zijn er trots op. De jas van Automobiel Management is weer geheel up-to-date. En het is niet alleen bij de jas gebleven kan ik u alvast verklappen.
Natuurlijk hebben we vooraf ons oor te luister gelegd bij een aantal groepen van onze lezers en zijn we uiteindelijk tot een nieuwe mix gekomen. Opvallend overigens dat een behoorlijke groep bevraagden nog niet uitgekeken was op de ‘oude’ AM. Goed om te horen, maar als je koploper binnen de branche bent en je wilt die voorloper blijven is het noodzakelijk om vroegtijdig keuzes te maken. Keuzes die hebben geleid tot beter en meer. Meer diepgang, meer meningen, meer foto’s, meer data, meer duiding en last but not least: meer partnerships. Als geen ander weten wij dat samenwerking op meerdere niveaus leidt tot meer succes."
Waarom we het magazine hebben vernieuwd, is in bovenstaand filmpje te zien.