Consultant Ed Favier naar DealerSupportNet

Aftersalesspecialist Ed Favier (49) sluit zich per 1 september aan bij het dealeradviesbedrijf DealerSupportNet uit Oegstgeest.

Favier was al langer werkzaam als zelfstandig adviseur, maar wil de overstap naar een groter bureau te maken.  "Ik merkte in mijn eigen praktijk dat vooral grotere opdrachtgevers moeite hebben met eenpitters. Hoezeer men je diensten en vakbekwaamheid ook waardeert, het voelt toch als risicovol. DealerSupportNet biedt die continuïteit wel. Zowel in doelgroep als werkwijze sluiten DealerSupportNet en mijn eigen bureau goed op elkaar aan. Daarnaast verwacht ik van deze samenwerking meer intern sparringpartnership."

Favier was op zijn 21e al chef werkplaats van een autobedrijf. Na zijn technische vooropleiding volgden marketingstudies en een MBA-opleiding in bedrijfskunde. In aftersaleskringen is hij onder meer bekend geworden door zijn werkmethode rondom de Rendementslekken; een praktische en succesvolle aanpak voor de verbetering van het werkplaatsrendement van het autobedrijf. De afgelopen twee jaar was hij directeur/eigenaar van adviesbureau FA4 Consultancy.

DealerSupportNet richt zich op de begeleiding en ondersteuning van autobedrijven en dealerverenigingen in Nederland. 

Reacties

Van Harte gefeliciteerd Ed, maar zeker ook de collega’s van Dealer Support Net!
We houden contact.

Geplaatst door: Jan Reneman op

Ed,
Proficiat met deze nieuwe stap, ik ben ervan overtuigd dat je kwaliteiten ook bij Dealer Support Net tot zijn recht zullen komen. Veel succes!

Geplaatst door: Nico van Puffelen op

Ook felicitaties van mijn kant. Wel jammer dat u meewerkt aan de fabels dat grotere opdrachtgevers moeite hebben met eenpitters. Ik ben ook een eenpitter en mag al meer dan 10 jaar bedrijven als Gebr. Nefkens NV en ConneXXion tot mijn klantenkring rekenen. “Risico’s” zijn zeer goed af te dekken door bijv. samenwerking met collega “eenpitters”enz. Continuïteit hoeft dus geen enkel probleem te zijn! Mijn ervaring is juist dat de grotere adviesbureaus problemen hebben i.v.m. personeelsverloop, opleidingen enz. enz. Ik wens u in ieder geval succes met uw nieuwe uitdaging.
Fred van Leeuwen, http://www.sykam.nl

Geplaatst door: Fred van Leeuwen op
Consultant Ed Favier naar DealerSupportNet - Automobielmanagement.nl

Consultant Ed Favier naar DealerSupportNet

Aftersalesspecialist Ed Favier (49) sluit zich per 1 september aan bij het dealeradviesbedrijf DealerSupportNet uit Oegstgeest.

Favier was al langer werkzaam als zelfstandig adviseur, maar wil de overstap naar een groter bureau te maken.  "Ik merkte in mijn eigen praktijk dat vooral grotere opdrachtgevers moeite hebben met eenpitters. Hoezeer men je diensten en vakbekwaamheid ook waardeert, het voelt toch als risicovol. DealerSupportNet biedt die continuïteit wel. Zowel in doelgroep als werkwijze sluiten DealerSupportNet en mijn eigen bureau goed op elkaar aan. Daarnaast verwacht ik van deze samenwerking meer intern sparringpartnership."

Favier was op zijn 21e al chef werkplaats van een autobedrijf. Na zijn technische vooropleiding volgden marketingstudies en een MBA-opleiding in bedrijfskunde. In aftersaleskringen is hij onder meer bekend geworden door zijn werkmethode rondom de Rendementslekken; een praktische en succesvolle aanpak voor de verbetering van het werkplaatsrendement van het autobedrijf. De afgelopen twee jaar was hij directeur/eigenaar van adviesbureau FA4 Consultancy.

DealerSupportNet richt zich op de begeleiding en ondersteuning van autobedrijven en dealerverenigingen in Nederland. 

Reacties

Van Harte gefeliciteerd Ed, maar zeker ook de collega’s van Dealer Support Net!
We houden contact.

Geplaatst door: Jan Reneman op

Ed,
Proficiat met deze nieuwe stap, ik ben ervan overtuigd dat je kwaliteiten ook bij Dealer Support Net tot zijn recht zullen komen. Veel succes!

Geplaatst door: Nico van Puffelen op

Ook felicitaties van mijn kant. Wel jammer dat u meewerkt aan de fabels dat grotere opdrachtgevers moeite hebben met eenpitters. Ik ben ook een eenpitter en mag al meer dan 10 jaar bedrijven als Gebr. Nefkens NV en ConneXXion tot mijn klantenkring rekenen. “Risico’s” zijn zeer goed af te dekken door bijv. samenwerking met collega “eenpitters”enz. Continuïteit hoeft dus geen enkel probleem te zijn! Mijn ervaring is juist dat de grotere adviesbureaus problemen hebben i.v.m. personeelsverloop, opleidingen enz. enz. Ik wens u in ieder geval succes met uw nieuwe uitdaging.
Fred van Leeuwen, http://www.sykam.nl

Geplaatst door: Fred van Leeuwen op