Auto Trader met 41 prospects naar dealers

Om zijn website te promoten, heeft Auto Trader met 41 potentiële klanten een verrassingsbezoek gebracht aan autobedrijven in de regio’s Apeldoorn en Rotterdam.

De website van Auto Trader bevat ruim 200 duizend occasions, die maandelijks negen miljoen keer worden bekeken. Gemiddeld trekt een occasion er iedere minuut 41 mensen kijkers. Om autodealers daar op te wijzen, werd met precies dat aantal potentiële kopers een bliksembezoek gebracht aan een aantal autobedrijven.

De bezochte dealers waren verrast door de plotse toestroom. Ronald Bakker van Autobedrijf Bakker in Apeldoorn: "Je staat toch even raar te kijken. Ik wilde ze allemaal koffie aanbieden, maar er waren niet genoeg kopjes." Bakker bevestigt dat de meeste occasionkopers tegenwoordig gebruik maken van internet. "De helft van onze nieuwe klanten vindt ons via internet."

Ook Han Rouwendal, verkoopleider van Autobedrijf Zeeuw & Van Engen in Rotterdam kreeg de grote groep bezoekers in zijn showroom: "Het was een interessante en amusante belevenis. Wij zijn ons bewust van het belang van internet en zijn daarop zelf ook zeer actief."

Op de Auto Trader site zijn alle overvalfilmpjes te zien.

Reacties

autotrader, autotrack, autotelegraaf,autoscout24, autodealers.nl, autobytrel, autokopen.nl allemaal goede ideeen maar het allerbeste idee is gaspedaal.nl met dank aan alle voornoemde sites

Geplaatst door: sjef kuijpers op
Auto Trader met 41 prospects naar dealers - Automobielmanagement.nl

Auto Trader met 41 prospects naar dealers

Om zijn website te promoten, heeft Auto Trader met 41 potentiële klanten een verrassingsbezoek gebracht aan autobedrijven in de regio’s Apeldoorn en Rotterdam.

De website van Auto Trader bevat ruim 200 duizend occasions, die maandelijks negen miljoen keer worden bekeken. Gemiddeld trekt een occasion er iedere minuut 41 mensen kijkers. Om autodealers daar op te wijzen, werd met precies dat aantal potentiële kopers een bliksembezoek gebracht aan een aantal autobedrijven.

De bezochte dealers waren verrast door de plotse toestroom. Ronald Bakker van Autobedrijf Bakker in Apeldoorn: "Je staat toch even raar te kijken. Ik wilde ze allemaal koffie aanbieden, maar er waren niet genoeg kopjes." Bakker bevestigt dat de meeste occasionkopers tegenwoordig gebruik maken van internet. "De helft van onze nieuwe klanten vindt ons via internet."

Ook Han Rouwendal, verkoopleider van Autobedrijf Zeeuw & Van Engen in Rotterdam kreeg de grote groep bezoekers in zijn showroom: "Het was een interessante en amusante belevenis. Wij zijn ons bewust van het belang van internet en zijn daarop zelf ook zeer actief."

Op de Auto Trader site zijn alle overvalfilmpjes te zien.

Reacties

autotrader, autotrack, autotelegraaf,autoscout24, autodealers.nl, autobytrel, autokopen.nl allemaal goede ideeen maar het allerbeste idee is gaspedaal.nl met dank aan alle voornoemde sites

Geplaatst door: sjef kuijpers op