Dakje eraf voor Infiniti G37

De Infiniti G37 Cabrio staat vanaf de zomer van 2009 in de Europese showrooms. De G37 heeft een driedelige, elektrisch bedienbare, metalen cabriodak.

Voor de aandrijving van de Infiniti G37 Cabrio tekent een 3,7-liter V6-motor (320 pk) uit de G37 Sedan en Coupé. De krachtbron is voorzien van Infiniti’s Variable Valve Event and Lift-techniek: variabele klepbediening en lifthoogte voor optimale efficiëntie en een betere balans in kracht, gasrespons, brandstofverbruik en emissies.

Voor wat betreft transmissies is er keuze uit de standaard handgeschakelde zesversnellingsbak en een optionele zeventrapsautomaat die via magnesium schakelpeddels achter het stuurwiel ook handmatig is te bedienen.
Meer details worden in november bekendgemaakt tijdens de Los Angeles Auto Show 2008, waar de G37 Cabrio zijn werelddebuut maakt.

Dakje eraf voor Infiniti G37 - Automobielmanagement.nl

Dakje eraf voor Infiniti G37

De Infiniti G37 Cabrio staat vanaf de zomer van 2009 in de Europese showrooms. De G37 heeft een driedelige, elektrisch bedienbare, metalen cabriodak.

Voor de aandrijving van de Infiniti G37 Cabrio tekent een 3,7-liter V6-motor (320 pk) uit de G37 Sedan en Coupé. De krachtbron is voorzien van Infiniti’s Variable Valve Event and Lift-techniek: variabele klepbediening en lifthoogte voor optimale efficiëntie en een betere balans in kracht, gasrespons, brandstofverbruik en emissies.

Voor wat betreft transmissies is er keuze uit de standaard handgeschakelde zesversnellingsbak en een optionele zeventrapsautomaat die via magnesium schakelpeddels achter het stuurwiel ook handmatig is te bedienen.
Meer details worden in november bekendgemaakt tijdens de Los Angeles Auto Show 2008, waar de G37 Cabrio zijn werelddebuut maakt.