Ware golf aan reclame voor zesde generatie Volkswagen Golf: 2,7 miljoen euro in oktober

De campagne waarmee importeur Pon de zesde generatie van de Volkwagen Golf in de markt zette is de duurste campagne van de maand oktober geworden met een mediawaarde 2,7 miljoen euro. Bureau Adfact heeft dat becijferd en stelt voortaan een overzicht samen waarmee maandelijks de mediawaarde van de vijftien meest kostbare campagnes in kaart gebracht wordt.

Pon bezette in oktober – met de Slimme Motor campagne – ook de tweede plaats en is daarmee voor zijn doen heftig bezig geweest, Pon staat immers bekend om zijn relatieve zuinigheid op het gebied van mediabestedingen. De introcampagne voor de Ford Fiesta (brutobudget 1,5 miljoen euro) kwam uit op plek drie.
Adfact plakte ook een inhoudslabel op alle campagnes. Zo behoorden negen van de vijftien duurste campagnes tot de categorie ‘actie’, de categorieën ‘intro’ en ‘thema’ kwamen ieder drie keer voor.
Een compleet overzicht is te vinden op www.aumacon.nl
Zie ook: Toch geen rechtzaak Milieudefensie tegen Pon  

Ware golf aan reclame voor zesde generatie Volkswagen Golf: 2,7 miljoen euro in oktober - Automobielmanagement.nl

Ware golf aan reclame voor zesde generatie Volkswagen Golf: 2,7 miljoen euro in oktober

De campagne waarmee importeur Pon de zesde generatie van de Volkwagen Golf in de markt zette is de duurste campagne van de maand oktober geworden met een mediawaarde 2,7 miljoen euro. Bureau Adfact heeft dat becijferd en stelt voortaan een overzicht samen waarmee maandelijks de mediawaarde van de vijftien meest kostbare campagnes in kaart gebracht wordt.

Pon bezette in oktober – met de Slimme Motor campagne – ook de tweede plaats en is daarmee voor zijn doen heftig bezig geweest, Pon staat immers bekend om zijn relatieve zuinigheid op het gebied van mediabestedingen. De introcampagne voor de Ford Fiesta (brutobudget 1,5 miljoen euro) kwam uit op plek drie.
Adfact plakte ook een inhoudslabel op alle campagnes. Zo behoorden negen van de vijftien duurste campagnes tot de categorie ‘actie’, de categorieën ‘intro’ en ‘thema’ kwamen ieder drie keer voor.
Een compleet overzicht is te vinden op www.aumacon.nl
Zie ook: Toch geen rechtzaak Milieudefensie tegen Pon