Fiat promoot zijn modellen in X Factor

Fiat werkt samen met RTL Nederland in het RTL 4- programma ‘X Factor’.

Middels billboards, idents, banners, streamspots, promo’s en visibility in de uitzendingen zullen verse modellen van Fiat te zien zijn.

Hans Vervoorn, directeur Public Relations Fiat vindt dat het Fiat-credo ‘Put a smile on your face’ goed past bij de uitstraling van het programma. Ook zouden de modellen van het merk de x-factor hebben. "Het draait om kwaliteit en de prestaties. Daarbij moet het ook nog vermakelijk zijn èn er goed uitzien."

‘X Factor’ is tot en met 8 mei iedere vrijdag om 20.30 uur bij RTL 4 te zien.  

Fiat promoot zijn modellen in X Factor - Automobielmanagement.nl

Fiat promoot zijn modellen in X Factor

Fiat werkt samen met RTL Nederland in het RTL 4- programma ‘X Factor’.

Middels billboards, idents, banners, streamspots, promo’s en visibility in de uitzendingen zullen verse modellen van Fiat te zien zijn.

Hans Vervoorn, directeur Public Relations Fiat vindt dat het Fiat-credo ‘Put a smile on your face’ goed past bij de uitstraling van het programma. Ook zouden de modellen van het merk de x-factor hebben. "Het draait om kwaliteit en de prestaties. Daarbij moet het ook nog vermakelijk zijn èn er goed uitzien."

‘X Factor’ is tot en met 8 mei iedere vrijdag om 20.30 uur bij RTL 4 te zien.