Nieuwe site in kader imagocampagne Bovag

Bovag lanceert de interactieve website Verkeert.nl, waarop bezoekers zelf filmpjes en foto’s kunnen plaatsen waarbij het op een of andere manier ‘verkeert’ gaat. De inzendingen hebben twee dingen gemeen: ze hebben allemaal met mobiliteit te maken en er verliep iets niet helemaal zoals gepland.

Een auto in zeven sloten tegelijk, een onbedoelde cabriocaravan of een op hol geslagen fiets. De meest grappige gebeurtenissen of hilarische situaties in het verkeer zijn te vinden op Verkeert.nl. Naast het uploaden van verkeersbloopers en hilarische domme pech, kunnen bezoekers ook stemmen op filmpjes van anderen. Het meest populaire filmpje (of plaatje) maakt dan kans op een hippe Vespa scooter. Daarnaast worden er ook week- en dagprijzen weggegeven, zoals een flipvideo (de nieuwste camcorder) of een gratis motorrijles.
Bij elk filmpje is op een kaartje te zien waar het mis ging, maar ook waar de oplossing is. En dat is vaak dichterbij dan je denkt. Met elfduizend Bovag-bedrijven is op elke straathoek wel een goede ondernemer te vinden die de auto kan repareren, een nieuwe fiets verkoopt of de onfortuinlijke bestuurder de broodnodige rijlessen geeft, aldus Bovag.

Dit najaar start de bond een grote imagocampagne en de website Verkeert.nl is daar een opwarmer voor. Het doel van de site is Bovag letterlijk op de kaart te zetten en verder te bouwen aan het imago van garantie en betrouwbaarheid, maar ook de nieuwe Bovag-kernwaarden te benadrukken. Denk daarbij aan de vrijheid en het plezier die mobiliteit je biedt.

 

www.verkeert.nl

Nieuwe site in kader imagocampagne Bovag - Automobielmanagement.nl

Nieuwe site in kader imagocampagne Bovag

Bovag lanceert de interactieve website Verkeert.nl, waarop bezoekers zelf filmpjes en foto’s kunnen plaatsen waarbij het op een of andere manier ‘verkeert’ gaat. De inzendingen hebben twee dingen gemeen: ze hebben allemaal met mobiliteit te maken en er verliep iets niet helemaal zoals gepland.

Een auto in zeven sloten tegelijk, een onbedoelde cabriocaravan of een op hol geslagen fiets. De meest grappige gebeurtenissen of hilarische situaties in het verkeer zijn te vinden op Verkeert.nl. Naast het uploaden van verkeersbloopers en hilarische domme pech, kunnen bezoekers ook stemmen op filmpjes van anderen. Het meest populaire filmpje (of plaatje) maakt dan kans op een hippe Vespa scooter. Daarnaast worden er ook week- en dagprijzen weggegeven, zoals een flipvideo (de nieuwste camcorder) of een gratis motorrijles.
Bij elk filmpje is op een kaartje te zien waar het mis ging, maar ook waar de oplossing is. En dat is vaak dichterbij dan je denkt. Met elfduizend Bovag-bedrijven is op elke straathoek wel een goede ondernemer te vinden die de auto kan repareren, een nieuwe fiets verkoopt of de onfortuinlijke bestuurder de broodnodige rijlessen geeft, aldus Bovag.

Dit najaar start de bond een grote imagocampagne en de website Verkeert.nl is daar een opwarmer voor. Het doel van de site is Bovag letterlijk op de kaart te zetten en verder te bouwen aan het imago van garantie en betrouwbaarheid, maar ook de nieuwe Bovag-kernwaarden te benadrukken. Denk daarbij aan de vrijheid en het plezier die mobiliteit je biedt.

 

www.verkeert.nl