Nieuw logo en nieuwe slogan voor Opel

Marketingbaas Alain Visser vindt dat de herstart van Opel niet alleen een kwestie is van eigenaren maar vooral ook een kwestie van product. Hij ziet het huidige tijdstip als ideaal voor een nieuwe entree van zijn merk.

Terwijl het gesteggel over de toekomst van Opel onverminderd voortduurt, presenteert de autofabrikant een nieuw logo en een nieuwe slogan voor gebruik in de reclame: ‘Wir leben Auto’s’. De slogan haakt in op de kreet ‘Wir sind Opel’ die de Opel-medewerkers op hun gele shirts droegen bij de talrijke demonstraties in de afgelopen tijd. De nieuwe slogan vervangt ‘Ontdek Opel’.
Op de IAA van Frankfurt zal ook voor het eerst een aangepast logo te zien zijn. De ‘blitz’ wordt driedimensionaal en het woord Opel wordt eraan toegevoegd. Volgens Visser zijn de kosten van de zaak ‘zeer gering’. (dpa)

 

Reacties

Laat ik nou menen dat Opel bij de introductie van de Insignia al een nieuw ‘driedimensionaal’logo met daarin de naam ‘Opel’heeft geintroduceerd.
De laatste alinea van dit stukje lijkt me dus non-nieuws. Of bedoelt Alain Visser dat dit nieuwe logo nu voor ’t eerst op de IAA in Frankfurt te zien is? Dan heeft-ie wel gelijk, maar ook dan blijft het non-nieuws.

REDACTIE: U heeft gelijk, het logo met de naam prijkt al op de Insignia. Alain Visser doelde in het persbericht van DPA dan ook op de komende IAA als eerste podium voor het logo.

Dit bericht is bewerkt door de beheerder op 10-09-2009 13:58.

Geplaatst door: Willem van den Elskamp op
Nieuw logo en nieuwe slogan voor Opel - Automobielmanagement.nl

Nieuw logo en nieuwe slogan voor Opel

Marketingbaas Alain Visser vindt dat de herstart van Opel niet alleen een kwestie is van eigenaren maar vooral ook een kwestie van product. Hij ziet het huidige tijdstip als ideaal voor een nieuwe entree van zijn merk.

Terwijl het gesteggel over de toekomst van Opel onverminderd voortduurt, presenteert de autofabrikant een nieuw logo en een nieuwe slogan voor gebruik in de reclame: ‘Wir leben Auto’s’. De slogan haakt in op de kreet ‘Wir sind Opel’ die de Opel-medewerkers op hun gele shirts droegen bij de talrijke demonstraties in de afgelopen tijd. De nieuwe slogan vervangt ‘Ontdek Opel’.
Op de IAA van Frankfurt zal ook voor het eerst een aangepast logo te zien zijn. De ‘blitz’ wordt driedimensionaal en het woord Opel wordt eraan toegevoegd. Volgens Visser zijn de kosten van de zaak ‘zeer gering’. (dpa)

 

Reacties

Laat ik nou menen dat Opel bij de introductie van de Insignia al een nieuw ‘driedimensionaal’logo met daarin de naam ‘Opel’heeft geintroduceerd.
De laatste alinea van dit stukje lijkt me dus non-nieuws. Of bedoelt Alain Visser dat dit nieuwe logo nu voor ’t eerst op de IAA in Frankfurt te zien is? Dan heeft-ie wel gelijk, maar ook dan blijft het non-nieuws.

REDACTIE: U heeft gelijk, het logo met de naam prijkt al op de Insignia. Alain Visser doelde in het persbericht van DPA dan ook op de komende IAA als eerste podium voor het logo.

Dit bericht is bewerkt door de beheerder op 10-09-2009 13:58.

Geplaatst door: Willem van den Elskamp op