Kilometerheffing wordt geen breekpunt voor politiek

Grote verschillen tussen de politieke partijen over mobiliteit zijn er niet meer. Dat bleek op het door Bovag en RAI Vereniging georganiseerde verkiezingsdebat maandag in Den Haag. Alleen de aanpak van files, en daarmee de kilometerheffing, roept discussies op. Maar het zal geen breekpunt bij de formatie vormen.

Met name Charlie Aptroot volhardde tijdens de discussies in het nieuwe VVD-standpunt dat je files alleen maar kan oplossen met het aanleggen van asfalt. VVD vindt dat alle snelwegen standaard 2×3 rijstroken moeten hebben, en de drukke wegen 2×4 of 2×5. "Een halve oplossing heeft geen zin", zo hield Aptroot de zaal voor. VNA-directeur Hemerik wil juist slimmer omgaan met werktijdinvulling. "Uit onderzoek blijkt dat dertig tot veertig procent van degenen in de file daar niet perse hoeft te rijden."

 

Ferry Smith van de ANWB vond de dossierkennis van een aantal politieke partijen erg laag.

 

Meer hierover in Automobiel Management nummer 10 van 4 juni.  

 

 

 

Reacties

Bij die dames en heren op t binnenhof zal na de verkiezingen NOOIT iets een breekpunt zijn…….
Eerst zoveel mogelijk met beloftes zieltjes winnen om daarna het tegenovergestelde te doen….En t maakt ook niets uit waar je op stemt.

Geplaatst door: Stemmert op

Onzinnige reactie zonder onderbouwing Stemmert.

Geplaatst door: Pascal op
Kilometerheffing wordt geen breekpunt voor politiek - Automobielmanagement.nl

Kilometerheffing wordt geen breekpunt voor politiek

Grote verschillen tussen de politieke partijen over mobiliteit zijn er niet meer. Dat bleek op het door Bovag en RAI Vereniging georganiseerde verkiezingsdebat maandag in Den Haag. Alleen de aanpak van files, en daarmee de kilometerheffing, roept discussies op. Maar het zal geen breekpunt bij de formatie vormen.

Met name Charlie Aptroot volhardde tijdens de discussies in het nieuwe VVD-standpunt dat je files alleen maar kan oplossen met het aanleggen van asfalt. VVD vindt dat alle snelwegen standaard 2×3 rijstroken moeten hebben, en de drukke wegen 2×4 of 2×5. "Een halve oplossing heeft geen zin", zo hield Aptroot de zaal voor. VNA-directeur Hemerik wil juist slimmer omgaan met werktijdinvulling. "Uit onderzoek blijkt dat dertig tot veertig procent van degenen in de file daar niet perse hoeft te rijden."

 

Ferry Smith van de ANWB vond de dossierkennis van een aantal politieke partijen erg laag.

 

Meer hierover in Automobiel Management nummer 10 van 4 juni.  

 

 

 

Reacties

Bij die dames en heren op t binnenhof zal na de verkiezingen NOOIT iets een breekpunt zijn…….
Eerst zoveel mogelijk met beloftes zieltjes winnen om daarna het tegenovergestelde te doen….En t maakt ook niets uit waar je op stemt.

Geplaatst door: Stemmert op

Onzinnige reactie zonder onderbouwing Stemmert.

Geplaatst door: Pascal op