Alwaysbemobile komt met formule Autoglaz

Autoglaz, zo heet de nieuwste franchiseformule van The Alwaysbemobile Company. Voor het einde van 2010 wil Autoglaz dertig vestigingen hebben en een fijnmazig netwerk voor mobiele service.

Op dit moment zijn de eerste wervingsgesprekken in Nederland in volle gang. Ook worden de mogelijkheden in België en Duitsland onderzocht. Franchisenemers van Autoglaz zijn bij voorkeur autoschadeherstelbedrijven met een specialisme in glasherstel en -vervanging. Die wenselijke combinatie hangt volgens Autoglaz samen met het feit dat autoruiten een onlosmakelijk deel van de carrosserie zijn geworden. "Glasherstel en carrosserieherstel groeien naar elkaar toe. De snel toenemende technische complexiteit bij auto’s en autoruiten vraagt een nieuwe visie op glasherstel."

Volgens Luc van Bussel, CEO van The Alwaysbemobile Company, "ligt het voor de hand dat onze nieuwe samenwerking met Autoschade Herstel Groep Nederland (AHGN) een uitgelezen kans biedt om snel actief te worden op de Nederlandse markt."

De komst van Autoglaz is onderdeel van de all-inclusive 24/7 strategie van The Alwaysbemobile Company. "Het uitbreiden van de aftersales formules betekent dat we steeds meer producten en diensten (gecombineerd) kunnen aanbieden aan de consument en de fleetowner."

Alwaysbemobile komt met formule Autoglaz - Automobielmanagement.nl

Alwaysbemobile komt met formule Autoglaz

Autoglaz, zo heet de nieuwste franchiseformule van The Alwaysbemobile Company. Voor het einde van 2010 wil Autoglaz dertig vestigingen hebben en een fijnmazig netwerk voor mobiele service.

Op dit moment zijn de eerste wervingsgesprekken in Nederland in volle gang. Ook worden de mogelijkheden in België en Duitsland onderzocht. Franchisenemers van Autoglaz zijn bij voorkeur autoschadeherstelbedrijven met een specialisme in glasherstel en -vervanging. Die wenselijke combinatie hangt volgens Autoglaz samen met het feit dat autoruiten een onlosmakelijk deel van de carrosserie zijn geworden. "Glasherstel en carrosserieherstel groeien naar elkaar toe. De snel toenemende technische complexiteit bij auto’s en autoruiten vraagt een nieuwe visie op glasherstel."

Volgens Luc van Bussel, CEO van The Alwaysbemobile Company, "ligt het voor de hand dat onze nieuwe samenwerking met Autoschade Herstel Groep Nederland (AHGN) een uitgelezen kans biedt om snel actief te worden op de Nederlandse markt."

De komst van Autoglaz is onderdeel van de all-inclusive 24/7 strategie van The Alwaysbemobile Company. "Het uitbreiden van de aftersales formules betekent dat we steeds meer producten en diensten (gecombineerd) kunnen aanbieden aan de consument en de fleetowner."