Citroën haakt in op kabinetsformatie

‘Beste informateur, bij ons zijn alle combinaties mogelijk.’
Citroën bemoeit zich met de kabinetsformatie met een inhaker, pal naast het torentje op het Haagse Binnenhof.

Iedereen weet dat VVD-leidsman Rutte het moeilijk heeft met de formatie: wordt het een rechts kabinet met PVV en CDA, een vijfpartijencombinatie met GroenLinks (PaarsPlus), een nationaal kabinet met PvdA en CDA, of zelfs een tienpartijenregenboogcoalitie – waarbij dan inderdaad álle partijen regeren en de oppositie beperkt blijft tot een opiniestuk in de krant of een kritische Ferry Mingelen in Nova Politiek.

Kopers van de Citroën DS3 hebben dat probleem niet, zegt Citroën. Zij kunnen elke combinatie van dak- en carrosseriekleuren krijgen. Wat heet, er is zelfs keuze uit verschillende dashboardstijlen, wielen en pookknoppen.

Gisteren, op dinsdag, reden enkele Citroën DS3’s in verschillende kleurcombinaties achter elkaar door het centrum van Den Haag. Een meerijdend moving billboard maakte duidelijk waar het om ging.

De campagne is bedacht door Euro RSCG Amsterdam, Citroën Nederland’s vaste reclamebureau.

bron: Adformatie

Citroën haakt in op kabinetsformatie - Automobielmanagement.nl

Citroën haakt in op kabinetsformatie

‘Beste informateur, bij ons zijn alle combinaties mogelijk.’
Citroën bemoeit zich met de kabinetsformatie met een inhaker, pal naast het torentje op het Haagse Binnenhof.

Iedereen weet dat VVD-leidsman Rutte het moeilijk heeft met de formatie: wordt het een rechts kabinet met PVV en CDA, een vijfpartijencombinatie met GroenLinks (PaarsPlus), een nationaal kabinet met PvdA en CDA, of zelfs een tienpartijenregenboogcoalitie – waarbij dan inderdaad álle partijen regeren en de oppositie beperkt blijft tot een opiniestuk in de krant of een kritische Ferry Mingelen in Nova Politiek.

Kopers van de Citroën DS3 hebben dat probleem niet, zegt Citroën. Zij kunnen elke combinatie van dak- en carrosseriekleuren krijgen. Wat heet, er is zelfs keuze uit verschillende dashboardstijlen, wielen en pookknoppen.

Gisteren, op dinsdag, reden enkele Citroën DS3’s in verschillende kleurcombinaties achter elkaar door het centrum van Den Haag. Een meerijdend moving billboard maakte duidelijk waar het om ging.

De campagne is bedacht door Euro RSCG Amsterdam, Citroën Nederland’s vaste reclamebureau.

bron: Adformatie