Reclamecampagne ‘Blij dat ik Rij’ is terug

De reclamecampagne “Blij dat ik rij” is terug. Deze campagne stelt ten doel weggebruikers blijer te maken en bestaat al meer dan dertig jaar.

"Stichting Blij" verstaat onder blij meer gemak, meer voordeel, meer veiligheid en meer duurzaamheid. Om hier aan bij te dragen organiseert de stichting diverse activiteiten.

Een voorbeeld is het inventariseren van alle mogelijke blijmakers voor weggebruikers. Iedereen mag hier aan bijdragen door suggesties te plaatsen op de website www.blijdatikrij.nl

Dit najaar verwacht Blij Dat ik Rij met de eerste initiatieven te kunnen komen.

Reclamecampagne ‘Blij dat ik Rij’ is terug - Automobielmanagement.nl

Reclamecampagne ‘Blij dat ik Rij’ is terug

De reclamecampagne “Blij dat ik rij” is terug. Deze campagne stelt ten doel weggebruikers blijer te maken en bestaat al meer dan dertig jaar.

"Stichting Blij" verstaat onder blij meer gemak, meer voordeel, meer veiligheid en meer duurzaamheid. Om hier aan bij te dragen organiseert de stichting diverse activiteiten.

Een voorbeeld is het inventariseren van alle mogelijke blijmakers voor weggebruikers. Iedereen mag hier aan bijdragen door suggesties te plaatsen op de website www.blijdatikrij.nl

Dit najaar verwacht Blij Dat ik Rij met de eerste initiatieven te kunnen komen.