Porsche Centrum Leusden presenteert eigen boek

Porsche Centrum Leusden heeft in eigen beheer het boek ‘Drive’ ontwikkeld. Het exclusieve ‘look and feel book’ is bestemd voor de klanten. Er zijn er precies 917 van gedrukt.

Porsche Centrum Leusden (Pon) biedt met het boek ‘meer dan de obligate flessen wijn en een bloemetje bij het afleveren van een nieuwe Porsche’. Het boek is een blijvend geschenk – als de wijn en de bloemen allang zijn verdwenen, ligt het boek nog gewoon op de salontafel, is de redenering. "Door de vormgeving en de uitstraling van het boek weet je gelijk waar het bij Porsche Centrum Leusden om draait", weet directeur Luciën Visser. "Met Drive proberen we uit te dragen waar we bij Porsche Centrum Leusden voor staan. Toegankelijk en toch exclusief."

Behalve op de geschiedenis van Porsche Centrum Leusden steunt het boek op vier pijlers van Porsche: heritage, product, sport en technologie. Met Drive onderstreept Porsche Centrum Leusden zijn positie als exclusief Porsche-dealer. Van het boek verschenen slechts 917 genummerde exemplaren. Het aantal 917 verwijst naar de legendarische racewagen waarmee Porsche onder meer de 24 uur van Le Mans op zijn naam zette.

Porsche Centrum Leusden presenteert eigen boek - Automobielmanagement.nl

Porsche Centrum Leusden presenteert eigen boek

Porsche Centrum Leusden heeft in eigen beheer het boek ‘Drive’ ontwikkeld. Het exclusieve ‘look and feel book’ is bestemd voor de klanten. Er zijn er precies 917 van gedrukt.

Porsche Centrum Leusden (Pon) biedt met het boek ‘meer dan de obligate flessen wijn en een bloemetje bij het afleveren van een nieuwe Porsche’. Het boek is een blijvend geschenk – als de wijn en de bloemen allang zijn verdwenen, ligt het boek nog gewoon op de salontafel, is de redenering. "Door de vormgeving en de uitstraling van het boek weet je gelijk waar het bij Porsche Centrum Leusden om draait", weet directeur Luciën Visser. "Met Drive proberen we uit te dragen waar we bij Porsche Centrum Leusden voor staan. Toegankelijk en toch exclusief."

Behalve op de geschiedenis van Porsche Centrum Leusden steunt het boek op vier pijlers van Porsche: heritage, product, sport en technologie. Met Drive onderstreept Porsche Centrum Leusden zijn positie als exclusief Porsche-dealer. Van het boek verschenen slechts 917 genummerde exemplaren. Het aantal 917 verwijst naar de legendarische racewagen waarmee Porsche onder meer de 24 uur van Le Mans op zijn naam zette.