Brommobiel lijkt steeds meer op auto

De brommobiel wordt volwassen. Aixam is de eerste fabrikant die de brommobiel het uiterlijk en het gevoel van een echte auto meegeeft. De nieuwe brommobielen hebben elegante vormgeving, hebben hoogwaardig materiaal en zijn comfortabeler dan ooit.

Dat beweert de Nederlandse importeur, Aixam Mega Nederland. De nieuwe versies zijn uitgerust met led-dagverlichting en een autodashboard,  portierhandgrepen en buitenspiegels. Er niveau van de geluidsisolatie is verhoogd, er is meer bagageruimte, er zijn luxe stoel- en binnenbekleding en de verwarming en ventilatie zijn verbeterd.

 

Aixam claimt het Europees marktleiderschap en heeft oog voor het milieu. De brommobielen hebben een geringe CO2-uitstoot door een dieselverbruik van 1L/33 km. Door de selectie van materialen kunnen de autootjes voor bijna honderd procent worden gerecycled. www.aixam.nl

Reacties

buitenhuids kan hij dan wel op een auto lijken, binnenhuids en vooral bij schade lijkt het meer op een veredelde tube ware bakje, waarbij de inzittende aktief aan de kreukelzone meewerken.

Geplaatst door: dinie van breedveld op

En de Aixam is niet leverbaar met de nieuwste DCI motoren voor brommobielen, zoals bijvoorbeeld de Grecav Sonique (www.grecav.eu), die ook nog eens een volledig alluminium carrosserie heeft in tegenstelling tot de Aixam.

Geplaatst door: Maurits op
Brommobiel lijkt steeds meer op auto - Automobielmanagement.nl

Brommobiel lijkt steeds meer op auto

De brommobiel wordt volwassen. Aixam is de eerste fabrikant die de brommobiel het uiterlijk en het gevoel van een echte auto meegeeft. De nieuwe brommobielen hebben elegante vormgeving, hebben hoogwaardig materiaal en zijn comfortabeler dan ooit.

Dat beweert de Nederlandse importeur, Aixam Mega Nederland. De nieuwe versies zijn uitgerust met led-dagverlichting en een autodashboard,  portierhandgrepen en buitenspiegels. Er niveau van de geluidsisolatie is verhoogd, er is meer bagageruimte, er zijn luxe stoel- en binnenbekleding en de verwarming en ventilatie zijn verbeterd.

 

Aixam claimt het Europees marktleiderschap en heeft oog voor het milieu. De brommobielen hebben een geringe CO2-uitstoot door een dieselverbruik van 1L/33 km. Door de selectie van materialen kunnen de autootjes voor bijna honderd procent worden gerecycled. www.aixam.nl

Reacties

buitenhuids kan hij dan wel op een auto lijken, binnenhuids en vooral bij schade lijkt het meer op een veredelde tube ware bakje, waarbij de inzittende aktief aan de kreukelzone meewerken.

Geplaatst door: dinie van breedveld op

En de Aixam is niet leverbaar met de nieuwste DCI motoren voor brommobielen, zoals bijvoorbeeld de Grecav Sonique (www.grecav.eu), die ook nog eens een volledig alluminium carrosserie heeft in tegenstelling tot de Aixam.

Geplaatst door: Maurits op