AA-team stuurt pech- en schadegevallen uw werkplaats in

“We leven in een tijd waarin auto’s steeds minder onderhoud nodig hebben en dus steeds minder in de werkplaats komen”, benadrukt Marry Kwekel, directeur van AA-team. ”Het is vooral voor de universele garagist de kunst om toch contact te houden met de klant.” AA-team is hierbij het gespecialiseerde en motiveerde bindmiddel tussen de autobezitter en het garagebedrijf. Marry Kwekel: “Wij regelen het gehele traject waarbij de garagehouder continu in contact blijft met zijn klant en wellicht al op zoek kan gaan naar een nieuwe auto.”

Gestuurde stroom

Inmiddels zijn ruim 400 garages in Nederland aangesloten bij AA-team. Die snelle groei is te danken aan de filosofie, waarbij centraal staat dat AA-team luistert naar de wensen van zowel het autobedrijf als van de gestrande automobilist. "Concreet: we brengen de auto naar de garage of het schadebedrijf dat staat vermeld op onze mobiliteitspas. Daar zijn wij uniek in", aldus Marry Kwekel. Ook de automobilist wordt maximaal ontzorgd bij een aanrijding of bijpech. Het bellen van één telefoonnummer vermeld op het pechhulppasje van het autobedrijf, is alles wat de gestrande klant hoeft te doen. Vervolgens gaat AA-team in rap tempo aan het werk. "Wij helpen de mensen langs de weg weer op gang, of zorgen dat de auto bij onze klant, datzelfde autobedrijf, terechtkomt." Het is deze filosofie in combinatie met de professionele dienstverlening waarom grossiers als AD, CRM used car management, GroupAuto Nederland, Magnetti Marelli Checkstar en WM automaterialen al jarenlang vertrouwen op AA-team.

24/7 hulplijn

Marry Kwekel verwacht dat de vraag naar de diensten van AA-team blijft aanzwellen bij het universele garagebedrijf. Bijvoorbeeld onder invloed van moderne technologie zoals externe dongels om de techniek van de auto te monitoren. AA-team is dan ook constant bezig om de servicegraad te verhogen. "Onze hulplijn is 24/7 bereikbaar, waarbij de medewerkers ook worden getraind in het oplossen en diagnose stellen bij storingen. Mensen bellen ons namelijk zodra op het dashboard een lampje gaat branden", besluit Marry Kwekel. "Wij beseffen heel goed dat we het verlengstuk zijn van onze klant, het garagebedrijf."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

AA-team stuurt pech- en schadegevallen uw werkplaats in - Automobielmanagement.nl

AA-team stuurt pech- en schadegevallen uw werkplaats in

“We leven in een tijd waarin auto’s steeds minder onderhoud nodig hebben en dus steeds minder in de werkplaats komen”, benadrukt Marry Kwekel, directeur van AA-team. ”Het is vooral voor de universele garagist de kunst om toch contact te houden met de klant.” AA-team is hierbij het gespecialiseerde en motiveerde bindmiddel tussen de autobezitter en het garagebedrijf. Marry Kwekel: “Wij regelen het gehele traject waarbij de garagehouder continu in contact blijft met zijn klant en wellicht al op zoek kan gaan naar een nieuwe auto.”

Gestuurde stroom

Inmiddels zijn ruim 400 garages in Nederland aangesloten bij AA-team. Die snelle groei is te danken aan de filosofie, waarbij centraal staat dat AA-team luistert naar de wensen van zowel het autobedrijf als van de gestrande automobilist. "Concreet: we brengen de auto naar de garage of het schadebedrijf dat staat vermeld op onze mobiliteitspas. Daar zijn wij uniek in", aldus Marry Kwekel. Ook de automobilist wordt maximaal ontzorgd bij een aanrijding of bijpech. Het bellen van één telefoonnummer vermeld op het pechhulppasje van het autobedrijf, is alles wat de gestrande klant hoeft te doen. Vervolgens gaat AA-team in rap tempo aan het werk. "Wij helpen de mensen langs de weg weer op gang, of zorgen dat de auto bij onze klant, datzelfde autobedrijf, terechtkomt." Het is deze filosofie in combinatie met de professionele dienstverlening waarom grossiers als AD, CRM used car management, GroupAuto Nederland, Magnetti Marelli Checkstar en WM automaterialen al jarenlang vertrouwen op AA-team.

24/7 hulplijn

Marry Kwekel verwacht dat de vraag naar de diensten van AA-team blijft aanzwellen bij het universele garagebedrijf. Bijvoorbeeld onder invloed van moderne technologie zoals externe dongels om de techniek van de auto te monitoren. AA-team is dan ook constant bezig om de servicegraad te verhogen. "Onze hulplijn is 24/7 bereikbaar, waarbij de medewerkers ook worden getraind in het oplossen en diagnose stellen bij storingen. Mensen bellen ons namelijk zodra op het dashboard een lampje gaat branden", besluit Marry Kwekel. "Wij beseffen heel goed dat we het verlengstuk zijn van onze klant, het garagebedrijf."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding