CarGarantie: Ook klanten tweedehands voertuigen binden

“Mijn auto breng ik naar een universele garage”, hoor je steevast van eigenaren van een gebruikte wagen. Maar wat doen mensen met een garantie voor gebruikte auto’s? Die gaan bij defecten wel degelijk naar een merkgebonden dealer.

Luc Baetens, directeur CarGarantie Benelux: "Ze zijn tegen onvoorziene reparatiekosten beschermd. Hun garantie dekt alle belangrijke onderdelen van de auto. Door deze extra service kan de dealer de werkplaatsbezetting duurzaam verhogen. Bovendien verzekert hij zich van vervolgtransacties voor toebehoren en service." De garantieproducten van CarGarantie bieden dealers tal van garantieopties voor tweedehands- en jonge tweedehandswagens. Dealers kunnen garanties sluiten met een looptijd van 6 tot 24 maanden, die vaak door de klant nog kunnen worden verlengd. Zo kan de auto vanaf de aankoop jarenlang beschermd worden tegen reparatiekosten en bindt de dealer zijn klanten op lange termijn aan zijn bedrijf.

Optimale werkplaatsbezetting

"Service en onderhoud zijn onontbeerlijke factoren om de winstgevendheid van een garage te garanderen, zowel wat betreft de opbrengst als de klantenbinding. Een eenvoudig maar lonend hulpmiddel is de garantie. Hij leidt tot talrijke klantcontacten en daarmee tot optimale werkplaatsbezetting en voordelige bijkomende zaken. Aldus bevordert de garantie ook de liquiditeit van een bedrijf." Een garantieproduct ondersteunt de werkplaatsbezetting concludeert Baetens, want het zorgt voor onderhouds- en reparatiewerkzaamheden binnen het kader van het garantiecontract, meer klantcontacten en lucratieve bijkomende zaken in werkplaats en onderdelen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

CarGarantie: Ook klanten tweedehands voertuigen binden - Automobielmanagement.nl

CarGarantie: Ook klanten tweedehands voertuigen binden

“Mijn auto breng ik naar een universele garage”, hoor je steevast van eigenaren van een gebruikte wagen. Maar wat doen mensen met een garantie voor gebruikte auto’s? Die gaan bij defecten wel degelijk naar een merkgebonden dealer.

Luc Baetens, directeur CarGarantie Benelux: "Ze zijn tegen onvoorziene reparatiekosten beschermd. Hun garantie dekt alle belangrijke onderdelen van de auto. Door deze extra service kan de dealer de werkplaatsbezetting duurzaam verhogen. Bovendien verzekert hij zich van vervolgtransacties voor toebehoren en service." De garantieproducten van CarGarantie bieden dealers tal van garantieopties voor tweedehands- en jonge tweedehandswagens. Dealers kunnen garanties sluiten met een looptijd van 6 tot 24 maanden, die vaak door de klant nog kunnen worden verlengd. Zo kan de auto vanaf de aankoop jarenlang beschermd worden tegen reparatiekosten en bindt de dealer zijn klanten op lange termijn aan zijn bedrijf.

Optimale werkplaatsbezetting

"Service en onderhoud zijn onontbeerlijke factoren om de winstgevendheid van een garage te garanderen, zowel wat betreft de opbrengst als de klantenbinding. Een eenvoudig maar lonend hulpmiddel is de garantie. Hij leidt tot talrijke klantcontacten en daarmee tot optimale werkplaatsbezetting en voordelige bijkomende zaken. Aldus bevordert de garantie ook de liquiditeit van een bedrijf." Een garantieproduct ondersteunt de werkplaatsbezetting concludeert Baetens, want het zorgt voor onderhouds- en reparatiewerkzaamheden binnen het kader van het garantiecontract, meer klantcontacten en lucratieve bijkomende zaken in werkplaats en onderdelen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding