Een postkantoor in Irvine (Californië) en een tweede dat nog bekendgemaakt zal worden, zullen elektrische uitvoeringen van de Chevrolet Equinox in gebruik nemen. Die gaan zes dagen per week post te bezorgen op vastgestelde routes.  U.S. Postal Service nam in 2004 in Virginia een GM HydroGen3 brandstofcelauto in gebruik, in 2006 gevolgd door een HydroGen3 die voor bestelwerkzaamheden in Irvine werd ingezet. Beide testprogramma’s, die in 2007 werden beëindigd, hebben voor GM een belangrijke bijdrage geleverd aan het verkrijgen van inzicht over het functioneren van dit soort auto’s in de dagelijkse praktijk. Walter O’Tormey, vice president engineering van U.S. Postal Service: "Wij zijn op zoek naar een voertuig dat functioneert met een brandstofcel waardoor wij niet afhankelijk zijn van olieproducten."


In het kader van Project Driveway worden ruim honderd Chevrolet Equinox brandstofcelauto’s ter beschikking gesteld aan echte gebruikers. Hierdoor verzamelt Chevrolet belangrijke informatie over het wereldwijd op de markt brengen van veel meer brandstofcelauto’s. Momenteel loopt dit project in Los Angeles, New York City en Washington DC, terwijl het programma later dit jaar uitgebreid zal worden naar Europa en Azië. Chevrolet draagt zorg voor het onderhoud, de brandstof en de service van het voertuig. De auto’s van U.S. Postal Service zullen bevoorraad worden op de Universiteit van California waar het brandstofstation wordt gerund door het National Fuel Cell Research Center. Het station wordt al gebruikt door andere deelnemers aan het project.