Al 33 duizend geïnteresseerden voor de Chevrolet Volt

Een Amerikaanse neuroloog heeft een lijst verzameld van ruim 33 duizend mensen die gemeld hebben van plan te zijn een Chevrolet Volt te kopen als die in 2010 op de markt komt.

De neuroloog uit New York, Lyle Dennis, is een enthousiasteling voor de Chevrolet Volt, een plug-in elektrische auto met ondersteunend verbrandingsmotortje om de lithium-ion accu ook onderweg te kunnen laden. De auto krijgt daardoor een veel grotere actieradius.

 

Dennis heeft een website geopend (GM-Volt.com) waarop de geïnteresseerden zich kunnen melden. Er zouden nu 33.411 mensen op staan. Het betreft vooral geïnteresseerden uit Califormië, Texas, Florida en Michigan. Verder zijn er mensen uit 46 landen buiten de VS bij.

 

De gemiddelde geïnteresseerde zou ongeveer 31 duizend dollar willen betalen. GM heeft gezegd dat de eerste generatie Volt ongeveer 40 duizend dollar moet kosten en verwacht bovendien daarop geen winst te kunnen maken.

 

GM is in de race met Toyotya om de eerste te zijn die een in masa geproduceerde plug-in op de markt brengt.

 

Al 33 duizend geïnteresseerden voor de Chevrolet Volt - Automobielmanagement.nl

Al 33 duizend geïnteresseerden voor de Chevrolet Volt

Een Amerikaanse neuroloog heeft een lijst verzameld van ruim 33 duizend mensen die gemeld hebben van plan te zijn een Chevrolet Volt te kopen als die in 2010 op de markt komt.

De neuroloog uit New York, Lyle Dennis, is een enthousiasteling voor de Chevrolet Volt, een plug-in elektrische auto met ondersteunend verbrandingsmotortje om de lithium-ion accu ook onderweg te kunnen laden. De auto krijgt daardoor een veel grotere actieradius.

 

Dennis heeft een website geopend (GM-Volt.com) waarop de geïnteresseerden zich kunnen melden. Er zouden nu 33.411 mensen op staan. Het betreft vooral geïnteresseerden uit Califormië, Texas, Florida en Michigan. Verder zijn er mensen uit 46 landen buiten de VS bij.

 

De gemiddelde geïnteresseerde zou ongeveer 31 duizend dollar willen betalen. GM heeft gezegd dat de eerste generatie Volt ongeveer 40 duizend dollar moet kosten en verwacht bovendien daarop geen winst te kunnen maken.

 

GM is in de race met Toyotya om de eerste te zijn die een in masa geproduceerde plug-in op de markt brengt.