Eerder dit jaar is Innovam gestart met de campagne ‘Speelt u met uw bedrijf of gaat u voor de winst?’, die erop is gericht ondernemers in de mobiliteitsbranche te laten inzien dat zij hun bedrijf verder dienen te professionaliseren. De nieuwe onderscheiding valt ten deel aan het bedrijf in de mobiliteitsbranche dat zich nadrukkelijk heeft geprofileerd als het meest onderscheidend én toonaangevend in service, klantgerichtheid en commercieel denken. Bedrijven die willen meedingen naar deze prestigieuze onderscheiding, kunnen zich tot 15 december 2005 aanmelden via www.innovam.nl . Ook bestaat voor bedrijven de mogelijkheid een ander bedrijf voor te dragen. Een bedrijf dat kans wil maken, dient zich volgens Innovam te onderscheiden door een bijzondere aanpak, creativiteit, enthousiasme en inzet. Op het gebied van klantgerichtheid en dienstverlening naar de klant moet er duidelijk sprake zijn van een voorbeeldfunctie. Een gunstig commercieel effect is hierbij een vereiste. Daarnaast wordt nog gekeken naar de inrichting van de organisatie, de medewerkers, de apparatuur, de gebouwen, de marketing en de communicatie. Tenslotte worden er nog een aantal algemene eisen gesteld als een gezonde financiële positie, een herkenbaar personeelsbeleid en het beschikken over representatieve bedrijfsruimten.