Grotere merktrouw Daihatsu

Daihatsu heeft vorig jaar een merktrouw van 61 procent gehaald.

Dat is tweeënhalf procent hoger dan het gemiddelde van alle autowerken, zegt Daihatsu. Tot en met juni was het nog 56,7 procent maar in het laatste halve jaar is dat opgelopen met negen procentpunten. De verhoging van de merktrouw komt volgens de importeur door de toenemende aandacht voor het milieu bij de klanten en Daihatsu claimt ‘de meest milieuvriendelijke’ auto’s bouwen. Bovendien zijn de modellen Terios en Materia in goede aarde gevallen bij de clientèle. Daihatsu Holland gaf overigens het laatste jaar wel erg veel geld uit aan reclame. Meer hierover in AM 3 van 2 februari.

Grotere merktrouw Daihatsu - Automobielmanagement.nl

Grotere merktrouw Daihatsu

Daihatsu heeft vorig jaar een merktrouw van 61 procent gehaald.

Dat is tweeënhalf procent hoger dan het gemiddelde van alle autowerken, zegt Daihatsu. Tot en met juni was het nog 56,7 procent maar in het laatste halve jaar is dat opgelopen met negen procentpunten. De verhoging van de merktrouw komt volgens de importeur door de toenemende aandacht voor het milieu bij de klanten en Daihatsu claimt ‘de meest milieuvriendelijke’ auto’s bouwen. Bovendien zijn de modellen Terios en Materia in goede aarde gevallen bij de clientèle. Daihatsu Holland gaf overigens het laatste jaar wel erg veel geld uit aan reclame. Meer hierover in AM 3 van 2 februari.