DealerLink brengt online vraag en aanbod op het gebied van occasions bij elkaar voor bedrijven die een succes willen maken van hun occasionbeleid. Sinds de oprichting hebben zich inmiddels zeshonderd autobedrijven aangesloten bij DealerLink. Zij staan zo rechtstreeks in contact met elkaars autovoorraad. Hoewel de groei in Nederland er 'zeker nog niet uit is', zijn er ambities om uit te breiden naar andere delen van Europa. De uit Polen afkomstige Andrew Kandziora lijkt uit het juiste hout gesneden om de groei en uitbreidingsplannen te ondersteunen. Kandziora is werkzaam geweest bij diverse bedrijven binnen en buiten Nederland, waaronder Frans Maas Logistics. In eerste instantie richt Kandziora zich op het krachtiger op de kaart zetten van DealerLink in Nederland. Ook zal hij de interne organisatie verder professionaliseren om DealerLink klaar te stomen voor het Europese avontuur. Dealerlink is in 2005 opgericht door René en Reinier Brouwer. DealerLink brengt de vraag en het aanbod van autobedrijven via het internet bij elkaar. Consumenten geven bij een zelf gekozen bij DealerLink aangesloten dealer aan welke auto zij zoeken. In zeven van de tien gevallen vindt het systeem, dat toegang geeft tot circa vijftienduizend occasions, direct de gezochte auto. Wanneer de consument tot aankoop overgaat en/of in overleg met het autobedrijf een proefrit wil maken, zorgt transporteur Logicx voor het vervoer.