Een promotiefilm voor de nieuwe Dodge Nitro. ‘Over smaak valt te twisten, maar als het om de potentiële kopers van scheurbeest Dodge Nitro gaat, kent fabrikant Chrysler de voorkeuren van z'n pappenheimers.’ Die smaak is volgens MarketingTribune ‘gewoon old school chick met veel jeans en veel t-shirt’. ‘Wie, in hemelsnaam’, vraagt MarketingTribune zich af, ‘geeft tenminste 35 duizend euro uit aan een rijdende pamperdoos, waarvan het instapmodel al een 3,7 liter V6-motor heeft die 205 pk levert? Zelfs het respectabele Autoweek noemt dat dynamiet in blokhutverpakking. Waarschijnlijk gewoon mannen die dagelijks in de file staan van Hilversum naar Amsterdam. Stoere jongens dus, en daar speelt deze eeeh… promotiefilm lekker op in.’ Ze vinden het dus tóch goede reclame, die marketingdeskundigen van MarketingTribune. De viral is te zien op de speciale Dodge-website: http://www.erstaatietsmooisvoorjeklaar.nl.