Dat schrijft dagblad DAG, naar aanleiding van gesprek met White die dit weekend op het festival Motel Mozaïque in Rotterdam stond. ‘Beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep go the horns in the cars in the street…’ Heb je Whites liedje één keer gehoord dan is de kans groot dat je de rest van de dag loopt te biepen. Audi’s wereldwijde reclamebureau Bartle Bogle Hegarty in Londen koos het liedje voor tv-reclame voor de Audi R8 als merkvlaggenschip met als slogan ‘The slowest car we ever built’. Understatement, dat begrijpt u. Toen het tv-spotje afgelopen herfst in roulatie werd gebracht, werd het bekend als ‘de eerste autoreclame voor vrouwen’. Simone White blijkt van niets te weten. ‘Echt? Voor vrouwen? Dat hoor ik voor het eerst.’ De zangeres rijdt niet in een R8 – Audi heeft haar er geen gestuurd. Wat heeft die Audi-commercial je wél opgeleverd? ‘Ik ben goed betaald en mijn plaat is opgepikt dus ik ben heel dankbaar. Het was wel een dilemma voor me of ik die commercial moest doen. Er waren meerdere bedrijven die het nummer wilden voor hun campagne. Zoals een bekend ontbijtgranenmerk, dat beweert gezond te zijn terwijl het spul heel slecht voor je is. Aan zoiets doe ik bewust niet mee – ik geloof in biologisch voedsel van kleine boeren en ben tegen genetisch gemanipuleerd eten. Dus dat Audi-spotje was wat in tegenspraak met mijn milieubewustheid. Maar ik vond het een mooi filmpje, en iedereen zei: ga ervoor, dit is tegenwoordig dé manier om je muziek onder de aandacht te brengen. En dat is ook zo.’