Klanttevredenheidstrofee voor vier Mazda-dealers

Vier Mazda-dealers zijn winnaar geworden van de MSI-Awards 2007, de jaarlijkse trofee van het merk op het gebied van klanttevredenheid.

In de prijzen vielen ditmaal:

– Autobedrijf C. Hoebeke & Zoon uit Rilland;

– Autobedrijf D.H. Winkelhorst uit Winterswijk;

– Autobedrijf Knoop Maarssen BV uit Maarssen;

– Autobedrijf Hans Kolenaar BV uit Enschede.

Managing Director Niek Hertsenberg van Mazda-importeur Auto Palace – de Binckhorst reikte de prijzen uit.

De MSI Awards zijn er in vier verschillende categorieën (op basis van de bedrijfsgrootte en geografische ligging). MSI (Mazda Satisfaction Index) is door de fabrikant ontwikkeld om de dealers strategische informatie te verstrekken over hun klanten. De index wordt in heel Europa toegepast.

Behalve over klanttevredenheid informeert MSI over de mening van klanten, het serviceniveau van de dealer en de plannen van klanten om weer een aankoop te doen. De onderzoeksmethode is ontworpen om de verschillen te onderkennen tussen de verwachtingen van klanten en de service die zij daadwerkelijk ontvangen.

Klanttevredenheidstrofee voor vier Mazda-dealers - Automobielmanagement.nl

Klanttevredenheidstrofee voor vier Mazda-dealers

Vier Mazda-dealers zijn winnaar geworden van de MSI-Awards 2007, de jaarlijkse trofee van het merk op het gebied van klanttevredenheid.

In de prijzen vielen ditmaal:

– Autobedrijf C. Hoebeke & Zoon uit Rilland;

– Autobedrijf D.H. Winkelhorst uit Winterswijk;

– Autobedrijf Knoop Maarssen BV uit Maarssen;

– Autobedrijf Hans Kolenaar BV uit Enschede.

Managing Director Niek Hertsenberg van Mazda-importeur Auto Palace – de Binckhorst reikte de prijzen uit.

De MSI Awards zijn er in vier verschillende categorieën (op basis van de bedrijfsgrootte en geografische ligging). MSI (Mazda Satisfaction Index) is door de fabrikant ontwikkeld om de dealers strategische informatie te verstrekken over hun klanten. De index wordt in heel Europa toegepast.

Behalve over klanttevredenheid informeert MSI over de mening van klanten, het serviceniveau van de dealer en de plannen van klanten om weer een aankoop te doen. De onderzoeksmethode is ontworpen om de verschillen te onderkennen tussen de verwachtingen van klanten en de service die zij daadwerkelijk ontvangen.