Geïnteresseerde party animals kunnen op www.fiestasucasa.nl of fiestasucasa.hyves.nl een ‘gadget’ uploaden op hun persoonlijke Hyves-pagina. Vrienden, familie en buren kunnen daarmee vervolgens op de deelnemer stemmen. De twee Hyvers die de meeste stemmen krijgen, winnen een volledig verzorgd Fiesta Su Casa.

De Fiesta is al vele jaren één van de belangrijkste modellen in het portfolio van Ford. Met de nieuwe campagne worden volledig verzorgde feesten weggegeven en zal het niet alleen feest bij de Ford-dealers zijn maar ook bij de winnaars thuis. Zij kunnen rekenen op een feestelijke verbouwing van de woonkamer, lekkere muziek van DJ Don Diablo en een goed gevulde bar. De buren krijgen een hotelbon.

Hans Schep, algemeen directeur van Ford Nederland: "De nieuwe Fiesta zal niet alleen onze huidige Fiesta-rijders aanspreken, maar zal ook nieuwe, jonge en trendy klanten naar de Ford-showrooms trekken. Deze campagne met de Ford thuisfeesten, opgezet via Hyves op internet, is dan ook volledig op hen gericht.

De Fiesta betekent voor Ford een belangrijke stap in de ontwikkeling van het modelprogramma. "Het is niet alleen een compleet nieuw model maar de Fiesta staat ook voor de richting die Ford is ingeslagen met onder andere de Focus en de Mondeo. Geavanceerde technologieën, hoogstaande rijdynamiek en vooral een spannend, onderscheidend uiterlijk. Onze verwachtingen zijn hooggespannen."

Vanaf eind september staat de auto in de showroom van de Ford-dealer.