Volkswagen maakt goede sier met waterpolosucces en Rabo-gezicht Fatima

Volkswagen (Pon) maakt als Official Supllier van NOC*NSF goed gebruik van zijn sponsorcontract met inhaakadvertenties in de dagbladen. Vandaag feliciteert VW de goud winnende waterpolovrouwen met een paginagrote advertentie in de Volkskrant.

Dat doet importeur Pon met een tekst waarin het woord ‘polo’ consequent is weggelaten. Als verklaring daaronder lees je: ‘Het valt echt niet mee om onze dames te feliciteren, zonder meteen weer reclame te maken voor een van onze modellen.’ In NRC Handelsblad adverteerde VW donderdag 21 augustus met een foto van een langs de Zandvoortse boulevard cruisende Eos met daarin naast de bestuurder vier bevallige dames. De kop eronder is: ‘Wij wensen het neefje van Fatima nog veel plezier tijdens de Olympische Spelen.’

 

Volkswagen/Pon maakt hier dus goede sier met het reclameboegbeeld van de Rabobank, Oranje-hockeyster Fatima Moreira de Melo. Die blijft natuurlijk wel erg lang weg omdat het zo goed gaat met het team. Maar nu Fatima (vandaag 22 augustus) en haar team goud heeft gewonnen, is het wachten op weer een VW-inhaker in de krant van zaterdagochtend.

 

 

 

 

Volkswagen maakt goede sier met waterpolosucces en Rabo-gezicht Fatima - Automobielmanagement.nl

Volkswagen maakt goede sier met waterpolosucces en Rabo-gezicht Fatima

Volkswagen (Pon) maakt als Official Supllier van NOC*NSF goed gebruik van zijn sponsorcontract met inhaakadvertenties in de dagbladen. Vandaag feliciteert VW de goud winnende waterpolovrouwen met een paginagrote advertentie in de Volkskrant.

Dat doet importeur Pon met een tekst waarin het woord ‘polo’ consequent is weggelaten. Als verklaring daaronder lees je: ‘Het valt echt niet mee om onze dames te feliciteren, zonder meteen weer reclame te maken voor een van onze modellen.’ In NRC Handelsblad adverteerde VW donderdag 21 augustus met een foto van een langs de Zandvoortse boulevard cruisende Eos met daarin naast de bestuurder vier bevallige dames. De kop eronder is: ‘Wij wensen het neefje van Fatima nog veel plezier tijdens de Olympische Spelen.’

 

Volkswagen/Pon maakt hier dus goede sier met het reclameboegbeeld van de Rabobank, Oranje-hockeyster Fatima Moreira de Melo. Die blijft natuurlijk wel erg lang weg omdat het zo goed gaat met het team. Maar nu Fatima (vandaag 22 augustus) en haar team goud heeft gewonnen, is het wachten op weer een VW-inhaker in de krant van zaterdagochtend.