Behalve voor twee succesvolle bedrijven tekende de momenteel hoogzwangere Jansen ook voor een filmdocumentaire die opviel.

De Sanoma-Viva-lijst omvat vierhonderd vrouwen tot 37 jaar die volgens Viva uniek zijn. Om voor vermelding in aanmerking te komen, moeten de vrouwen succesvol zijn én – ter beoordeling van het magazine – thuishoren in één van zeven categorieën: aanstormend, stoer, creatief, slim, goed, zakelijk of rijk. Gwen Jansen staat in de categorie ‘stoer’. Zij startte in 2002 het PR- en communicatiebureau JansenJager en in 2006 het automotive kennis- en trainingscentrum Automotive Insiders!

Begin dit jaar neemt de dan zwangere Gwen Jansen het initiatief voor een documentaire. Aan de hand van eigen dagelijkse ervaringen wil ze andere vrouwen een hart onder de riem steken. Ze wil ermee aantonen dat het ‘indien je gezondheid het uiteraard toelaat, zeer goed mogelijk is om als vrouw ambitieus en succesvol ondernemerschap te combineren met moederschap en een zwangerschap’.

Vorig jaar koos Quote Gwen Jansen als één van de Nederlandse Business Babes.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding