Het is de borstkankeradvertentie met crashtestdummy van Mercedes-Benz. Die stond in het zomernummer 2008 van Opzij. De vrouwelijke dummy voert met haar handen onderzoek uit aan haar rechterborst. De kop daaronder: ‘Helaas kunnen niet alles voor u testen. Controleer 1 keer per maand uw borsten op borstkanker. Voor uw eigen veiligheid.’ Overigens werd de advertentie niet speciaal gemaakt voor Opzij.

De jury van het feministisch maandblad sprak van "een vrouw- en maatschappelijk betrokken advertentie." Zeker omdat-ie komt van een "traditioneel masculien merk". De uiting "belicht een belangrijk vrouwelijk gezondheidsissue", is "recht in de doelgroep van Opzij" en "respectvol gevisualiseerd en origineel gebracht". Maar één jurylid was kritisch met de opmerking: ‘schoenmaker blijf bij je leest’.

Bij de publieksprijs, van Opzij-lezers, werd een Skoda-advertentie tweede (na Gamma). De kop is: ‘OPZIJ’. En opzij moet je dus voor de Skoda Octavia RS, van 200 pk. Gamma kreeg goud voor de advertentie die een geheel roze gedecoreerd oval office toont (alleen haalde Hillary het niet).