Patrick van Haperen, Concept Developer & Creative bij bureau ph/law, bedacht de actie. Zijn bureau is werkt samen met het bekende The Law Firm van Andy Law, een erg beroemd Brits reclameman. Verkeersborden zijn overbodig, dus te huur, want je hebt TomTom tegenwoordig, legt Van Haperen uit aan reclamewebsite YouAdDaily.

Van Haperen kan zich heel goed voorstellen dat TomTom er niet blij mee is. ‘Ze liggen niet op zoiets te wachten natuurlijk maar tegelijkertijd willen we laten zien – zo kan het ook. Want wat er nu voor TomTom gemaakt wordt is zwaar… braaf zal ik maar zeggen. Ik hoop dat ze de knipoog er in willen zien. Het is echt niet bedoeld om ze te steken.’

Reactie van TomTom, bij monde van Nina Breuning, PR-Manager Benelux:’Tom Tom gaat erg serieus om met ieder ongepast gebruikt van ons merk. We zijn ons hierin aan het verdiepen.’ (bron: YouAdDaily)

 

zie voor de film: www.youaddaily.com/pages/video.php?video=341