Rik van Breda (35) heeft technische bedrijfskunde gestudeerd aan de Technische Universiteit Twente, en vervolgens een aantal marketingfuncties bekleed binnen en buiten de automotive branche. In 2004 maakte hij zijn entree bij Kroymans Corporation als manager product & crm van Saab Nederland. Sinds eind 2007 werkt hij bij Cadillac Corvette Hummer Europe als brandmanager Hummer. "Bij Jaguar Nederland ben ik verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie en met name de crm-activiteiten. Met de nieuwe modelstrategie dienen we alle zeilen bij te zetten om nieuwe doelgroepen aan te boren, en het loyale klantenbestand van Jaguar verder uit te breiden", aldus Rik van Breda.

 

Bart Altewischer (50) werkt sinds 1991 bij Kroymans Automobiel Divisie als manager marketing communicatie, aanvankelijk voor alle merken die door Kroymans werden geïmporteerd, en vanaf de introductie van de Jaguar S-Type in 1997 uitsluitend voor Jaguar Nederland. In zijn nieuwe functie is Altewischer bij Jaguar Nederland verantwoordelijk voor de public relations-activiteiten en evenementen die door Jaguar worden georganiseerd of waarin Jaguar participeert. "Het is een uitdagende functie, waarin ik mijn jarenlange ervaring met het merk nog nadrukkelijker kan inzetten. Met de zeer succesvolle XF en de fantastische nieuwe modellen die we de komende periode zullen introduceren wordt het belang van een goede en effectieve PR nog belangrijker dan voorheen", aldus Bart Altewischer.

 

Zowel Altewischer als Van Breda rapporteren rechtstreeks aan algemeen directeur Guido Pot, die erg verheugd is het team verder te kunnen uitbreiden en professionaliseren: "Met deze aanstellingen binnen de betreffende afdelingen ben ik ervan overtuigd dat we onze marketing- en pr-activiteiten op het meest professionele niveau hebben gebracht. We zien de introductie van prachtige nieuwe producten dan ook met vol vertrouwen tegemoet."