BMW wint dm-prijs Esprix met interactieve proefrit

BMW Nederland won gisteren 13 mei een Esprix voor de Interactieve Proefrit-campagne voor de BMW 3-Serie. De online-campagne werd bedacht door Thom van Rijckevorsel en Thomas Reinhold van Ubachs Wisbrun/JWT.

De kleur van de BMW-Esprix, in de categorie Product Launch, is overigens brons.

De Esprix (zie www.esprix.nl) is de belangrijkste vakprijs voor direct marketing en sales promotion. Strategie, creativiteit en effectiviteit van dm- en sp-campagnes zijn de drie voornaamste criteria.De Volkswagen-campagne Golfrijder gezocht bleef steken bij een nominatie. BP kreeg een bronzen Esprix voor de campagne Precisietanken.

 

BMW is het enige automerk dat dit jaar een Esprix wint. Dezelfde campagne is genomineerd voor de SAN Accenten die later deze maand worden uitgereikt. Er werd geen gouden Esprix toegekend. Wel acht keer zilver naast vijftien keer brons.

Zie voor de campagne: www.ThomThom.nl.

 

Ubachs Wisbrun/JWT is sinds jaar en dag BMW’s vaste Nederlandse reclamebureau. Het bureau heette voorheen PPGH/JWT.

 

 

BMW wint dm-prijs Esprix met interactieve proefrit - Automobielmanagement.nl

BMW wint dm-prijs Esprix met interactieve proefrit

BMW Nederland won gisteren 13 mei een Esprix voor de Interactieve Proefrit-campagne voor de BMW 3-Serie. De online-campagne werd bedacht door Thom van Rijckevorsel en Thomas Reinhold van Ubachs Wisbrun/JWT.

De kleur van de BMW-Esprix, in de categorie Product Launch, is overigens brons.

De Esprix (zie www.esprix.nl) is de belangrijkste vakprijs voor direct marketing en sales promotion. Strategie, creativiteit en effectiviteit van dm- en sp-campagnes zijn de drie voornaamste criteria.De Volkswagen-campagne Golfrijder gezocht bleef steken bij een nominatie. BP kreeg een bronzen Esprix voor de campagne Precisietanken.

 

BMW is het enige automerk dat dit jaar een Esprix wint. Dezelfde campagne is genomineerd voor de SAN Accenten die later deze maand worden uitgereikt. Er werd geen gouden Esprix toegekend. Wel acht keer zilver naast vijftien keer brons.

Zie voor de campagne: www.ThomThom.nl.

 

Ubachs Wisbrun/JWT is sinds jaar en dag BMW’s vaste Nederlandse reclamebureau. Het bureau heette voorheen PPGH/JWT.