Dat zegt de importeur van Alfa Romeo. Door middel van interactieve vloerprojectie, plasmaschermen een projectieachterwand, merchandising en een heuse MiTo komen de merkwaarden van Alfa Romeo en de MiTo tot uiting. Voor Alfa zijn dat sportiviteit, design, rijplezier en originaliteit. Een gespecialiseerd team staat bezoekers te woord en maakt desgewenst afspraken voor proefritten. De dichtstbijzijnde dealer neemt contact met deze geïnteresseerden op. Alfa Romeo mikt met de Brandnew Store op het winkelend personeel dat niet zo snel naar een dealer zou gaan. Indien de formule succesvol is, zal de winkel zich op diverse A-locatie winkelcentra tijdelijk vestigen.

Directeur Fiat Group Automobiles Netherlands Jan Flipsen: "Toen wij hoorden van het Brandnew-initiatief was voor ons de beslissing snel genomen. Op 150 vierkante meter komen alle merkwaarden van Alfa en de MiTo tot uiting. We hebben voor het Stadshart Amstelveen gekozen omdat dit winkelcentrum zich onderscheidt door de hoogwaardige presentatie van vele producten en merken. En niet onbelangrijk: onze doelgroep bezoekt dit winkelcentrum. De Alfa MiTo Brandnew Store is een aanvulling op onze tv- en printcampagnes. Voordeel van deze manier van adverteren is dat de consument de MiTo niet alleen kan zien en horen maar ook kan voelen en ervaren." De Alfa MiTo Brandnew Store is vanaf 5 september drie weken open.