Carglass wint prijs Klantgericht Ondernemen

De CRM Association heeft gisteravond Carglass uitgeroepen tot meest klantgerichte bedrijf van Nederland. Volgens de jury, die onder andere bestaat uit hoogleraren van Nyenrode en de universiteiten van Maastricht en Groningen en vakspecialisten uit het bedrijfsleven, is klantgerichtheid bij Carglass een integraal onderdeel van de organisatie.

De jury vindt Carglass een inspirerend voorbeeld voor andere bedrijven en kent het bedrijf daarom de CRM Award toe. Eerdere winnaars van de award waren Rabobank, Deli XL,Siemens en Robeco. De jury heeft in totaal veertien bedrijven beoordeeld op onder andere klantbenadering, tevredenheid en de inzet van automatisering om klanten te helpen.
Carglass had volgens de jury de beste papieren. Zo concludeert de jury dat bij Carglass het investeren in het creëren van enthousiaste klanten zijn vruchten afwerpt. Door elke keer de lat hoger te leggen en geen concessies te doen aan de kwaliteit heeft Carglass zijn leidende positie verder weten te versterken. De jury was ook onder de indruk van de wijze waarop de belangen van zakelijke klanten zoals leasemaatschappijen en verzekeringsmaatschappijen – die veelal de rekening betalen – worden behartigd, klanten van leasemaatschappijen en verzekerden kunnen altijd rekenen op goede service van Carglass, aldus de jury. De overige genomineerde bedrijven waren DSM, ING, TNT Post en UPC Nederland. Robert Sterke van Carglass zegt ‘bijzonder trots’ te zijn dat zijn bedrijf de prijs voor klantgerichtheid heeft gewonnen.
Carglass is onderdeel van Belron, wereldwijd het grootste glasherstelbedrijf voor voertuigen. In ons land is Carglass marktleider met een half miljoen autoruitreparaties en vervangingen per jaar. In Nederland heeft Carglass 55 Service Centers en 220 mobiele service units voor het repareren of vervangen van autoruiten.

Carglass wint prijs Klantgericht Ondernemen - Automobielmanagement.nl

Carglass wint prijs Klantgericht Ondernemen

De CRM Association heeft gisteravond Carglass uitgeroepen tot meest klantgerichte bedrijf van Nederland. Volgens de jury, die onder andere bestaat uit hoogleraren van Nyenrode en de universiteiten van Maastricht en Groningen en vakspecialisten uit het bedrijfsleven, is klantgerichtheid bij Carglass een integraal onderdeel van de organisatie.

De jury vindt Carglass een inspirerend voorbeeld voor andere bedrijven en kent het bedrijf daarom de CRM Award toe. Eerdere winnaars van de award waren Rabobank, Deli XL,Siemens en Robeco. De jury heeft in totaal veertien bedrijven beoordeeld op onder andere klantbenadering, tevredenheid en de inzet van automatisering om klanten te helpen.
Carglass had volgens de jury de beste papieren. Zo concludeert de jury dat bij Carglass het investeren in het creëren van enthousiaste klanten zijn vruchten afwerpt. Door elke keer de lat hoger te leggen en geen concessies te doen aan de kwaliteit heeft Carglass zijn leidende positie verder weten te versterken. De jury was ook onder de indruk van de wijze waarop de belangen van zakelijke klanten zoals leasemaatschappijen en verzekeringsmaatschappijen – die veelal de rekening betalen – worden behartigd, klanten van leasemaatschappijen en verzekerden kunnen altijd rekenen op goede service van Carglass, aldus de jury. De overige genomineerde bedrijven waren DSM, ING, TNT Post en UPC Nederland. Robert Sterke van Carglass zegt ‘bijzonder trots’ te zijn dat zijn bedrijf de prijs voor klantgerichtheid heeft gewonnen.
Carglass is onderdeel van Belron, wereldwijd het grootste glasherstelbedrijf voor voertuigen. In ons land is Carglass marktleider met een half miljoen autoruitreparaties en vervangingen per jaar. In Nederland heeft Carglass 55 Service Centers en 220 mobiele service units voor het repareren of vervangen van autoruiten.