WK-acties leveren autobranche geen extra omzet

Het bedenken van allerlei op het WK-voetbal inspelende acties levert de autobranche geen extra omzet op. Dat blijkt uit de online poll die Automobiel Management wijdt aan dit onderwerp.

Tot nu toe heeft 61 procent antwoord 2 aangeklikt – oftewel ‘nee, extra omzet scoor je niet met WK-acties’. 31 procent zegt dat er juist wel meer handel te behalen valt door creatief met voetbal te zijn. 8 procent zegt ‘geen idee’ te hebben.

De poll loopt nog tot en met het WK-voetbal, dus tot en met 11 juli. Wie nog niet heeft gestemd, kan dat nu nog doen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Enige tijd geleden stond er in het blad Marketing een uitgebreid onderzoek. Dit soort acties werken niet, tenzij je als aanbieder WK-gerelateerde producten aanbiedt.

En in hoeverre een enquête die puur op meningen en niet op cijfers is gebaseerd nou zinvol is, weet ik niet….

Geplaatst door: Bert Schonewille op

De voetballiefhebbers geven liever tijdelijk hun geld uit aan BIER & Hapjes & Nog grotere TV’s. De auto komt later weer. Voor je t weet is die idioterie weer voorbij en dan ga je als autobedrijf niet zo giga veel investeren in WK spul. De klanten die toch komen kijken alleen maar naar KORTING !

Geplaatst door: van ’t grote erf op
WK-acties leveren autobranche geen extra omzet - Automobielmanagement.nl

WK-acties leveren autobranche geen extra omzet

Het bedenken van allerlei op het WK-voetbal inspelende acties levert de autobranche geen extra omzet op. Dat blijkt uit de online poll die Automobiel Management wijdt aan dit onderwerp.

Tot nu toe heeft 61 procent antwoord 2 aangeklikt – oftewel ‘nee, extra omzet scoor je niet met WK-acties’. 31 procent zegt dat er juist wel meer handel te behalen valt door creatief met voetbal te zijn. 8 procent zegt ‘geen idee’ te hebben.

De poll loopt nog tot en met het WK-voetbal, dus tot en met 11 juli. Wie nog niet heeft gestemd, kan dat nu nog doen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Enige tijd geleden stond er in het blad Marketing een uitgebreid onderzoek. Dit soort acties werken niet, tenzij je als aanbieder WK-gerelateerde producten aanbiedt.

En in hoeverre een enquête die puur op meningen en niet op cijfers is gebaseerd nou zinvol is, weet ik niet….

Geplaatst door: Bert Schonewille op

De voetballiefhebbers geven liever tijdelijk hun geld uit aan BIER & Hapjes & Nog grotere TV’s. De auto komt later weer. Voor je t weet is die idioterie weer voorbij en dan ga je als autobedrijf niet zo giga veel investeren in WK spul. De klanten die toch komen kijken alleen maar naar KORTING !

Geplaatst door: van ’t grote erf op