Tot nu toe heeft 61 procent antwoord 2 aangeklikt – oftewel ‘nee, extra omzet scoor je niet met WK-acties’. 31 procent zegt dat er juist wel meer handel te behalen valt door creatief met voetbal te zijn. 8 procent zegt ‘geen idee’ te hebben.
De poll loopt nog tot en met het WK-voetbal, dus tot en met 11 juli. Wie nog niet heeft gestemd, kan dat nu nog doen.
Enige tijd geleden stond er in het blad Marketing een uitgebreid onderzoek. Dit soort acties werken niet, tenzij je als aanbieder WK-gerelateerde producten aanbiedt.
En in hoeverre een enquête die puur op meningen en niet op cijfers is gebaseerd nou zinvol is, weet ik niet….
De voetballiefhebbers geven liever tijdelijk hun geld uit aan BIER & Hapjes & Nog grotere TV’s. De auto komt later weer. Voor je t weet is die idioterie weer voorbij en dan ga je als autobedrijf niet zo giga veel investeren in WK spul. De klanten die toch komen kijken alleen maar naar KORTING !