Carglass-reclame is wereldwijd hetzelfde [filmpje]

Carglass adverteert veel op tv. Erg veel. Dat leidt tot boze reacties op social media als Twitter, zoals gisteren wel heel erg duidelijk werd.

Ook in de vele andere landen waar Carglass aanwezig, is Carglass overvloedig aanwezig op tv. De complete commercials zijn daarbij 1 op 1 gekopieerd. Het enige wat Carglass in commercials steeds vervangt zijn de acteurs. Kijk zelf op deze split screen-film, waarop dat overtuigend duidelijk wordt.

Je zou het adaptatie 2.0 kunnen noemen, schrijft reclameweblog Het Roze Olifantje. Carglass koos niet voor de goedkope 1.0 versie, het nasynchroniseren, maar liet hetzelfde script voor ieder land verfilmen. Eigen "acteurs" en eigen locatie. Of ja, eigen locatie. De oplettende kijker heeft natuurlijk ook al gezien dat naast het script ook veel shots overgenomen zijn.

Zie:

http://hetzesdevlak.blogspot.com/2010/08/why-change-winning-team.html

www.hetrozeolifantje.nl/index.php/2010/08/carglass-vervangt

 

Reacties

Wie stopt deze oplichtersbende, zij proberen iedereen bang te maken dat een sterretje kwaad kan.
het ergste dat er kan gebeuren is dat de buitenlaag van de ruit scheurt so what.
En helemaal stoppen om moeders met een kleine voorin een schuldgevoel aan prberen te praten.
Verdienen ze niet al genoeg aan hun ruitschades, zij zijn de aller duurste die er in nederland te vinden zijn.
Een normaal bedrijf kan er geen miljoenenvoor reklame tegen aan gooien met een normaal winstpercentage.

Geplaatst door: johan op
Carglass-reclame is wereldwijd hetzelfde [filmpje] - Automobielmanagement.nl

Carglass-reclame is wereldwijd hetzelfde [filmpje]

Carglass adverteert veel op tv. Erg veel. Dat leidt tot boze reacties op social media als Twitter, zoals gisteren wel heel erg duidelijk werd.

Ook in de vele andere landen waar Carglass aanwezig, is Carglass overvloedig aanwezig op tv. De complete commercials zijn daarbij 1 op 1 gekopieerd. Het enige wat Carglass in commercials steeds vervangt zijn de acteurs. Kijk zelf op deze split screen-film, waarop dat overtuigend duidelijk wordt.

Je zou het adaptatie 2.0 kunnen noemen, schrijft reclameweblog Het Roze Olifantje. Carglass koos niet voor de goedkope 1.0 versie, het nasynchroniseren, maar liet hetzelfde script voor ieder land verfilmen. Eigen "acteurs" en eigen locatie. Of ja, eigen locatie. De oplettende kijker heeft natuurlijk ook al gezien dat naast het script ook veel shots overgenomen zijn.

Zie:

http://hetzesdevlak.blogspot.com/2010/08/why-change-winning-team.html

www.hetrozeolifantje.nl/index.php/2010/08/carglass-vervangt

 

Reacties

Wie stopt deze oplichtersbende, zij proberen iedereen bang te maken dat een sterretje kwaad kan.
het ergste dat er kan gebeuren is dat de buitenlaag van de ruit scheurt so what.
En helemaal stoppen om moeders met een kleine voorin een schuldgevoel aan prberen te praten.
Verdienen ze niet al genoeg aan hun ruitschades, zij zijn de aller duurste die er in nederland te vinden zijn.
Een normaal bedrijf kan er geen miljoenenvoor reklame tegen aan gooien met een normaal winstpercentage.

Geplaatst door: johan op