Volkswagen Love Bug: Valentijnsbericht via Facebook

Naar verluidt, is verliefd worden een kwestie van drie seconden. Daarom haakt de nieuwe Volkwagen Beetle onder het motto ‘verliefd in drie seconden’ met een Facebook-campagne in op Valentijnsdag.

Via http://www.volkswagenlovebug.nl/ kunnen romantici hun Valentijn verrassen met een persoonlijk videobericht. Dit is via Facebook samen te stellen en te versturen, maar ook via e-mail – zelfs anoniem. De url verwijst naar de Volkswagen Valentijn-pagina op Facebook. Deze biedt een originele mogelijkheid een stille liefde te benaderen door middel van een videobericht. Om dat samen te stellen staat een stramien klaar. Daarin is ruimte voor een korte persoonlijke boodschap en een foto. In het bericht speelt ook de nieuwe Beetle een rol. Deze is uitgevoerd in de kleur van de liefde: rood dus.

Het Valentijn-videobericht bevat een uniek, tijdelijk (drie seconden) menselijk billboard en wordt op dinsdag 14 februari ‘bezorgd’. Daarbij kunnen verliefde mensen kiezen voor de openbaarheid van Facebook, maar ook voor een iets voorzichtigere of zelfs anonieme benadering via e-mail.

Het is niet toevallig dat de nieuwste Beetle opduikt als ‘Love Bug’. Importeur Pon refereert aan de voorganger die in 1968 de hoofdrol speelde in de Disney-klassieker ‘The Love Bug’. Die Kever, roepnaam Herbie, veroverde op slag vele harten en daarmee was The Love Bug het begin van een reeks Herbie-films.

 

 

Volkswagen Love Bug: Valentijnsbericht via Facebook - Automobielmanagement.nl

Volkswagen Love Bug: Valentijnsbericht via Facebook

Naar verluidt, is verliefd worden een kwestie van drie seconden. Daarom haakt de nieuwe Volkwagen Beetle onder het motto ‘verliefd in drie seconden’ met een Facebook-campagne in op Valentijnsdag.

Via http://www.volkswagenlovebug.nl/ kunnen romantici hun Valentijn verrassen met een persoonlijk videobericht. Dit is via Facebook samen te stellen en te versturen, maar ook via e-mail – zelfs anoniem. De url verwijst naar de Volkswagen Valentijn-pagina op Facebook. Deze biedt een originele mogelijkheid een stille liefde te benaderen door middel van een videobericht. Om dat samen te stellen staat een stramien klaar. Daarin is ruimte voor een korte persoonlijke boodschap en een foto. In het bericht speelt ook de nieuwe Beetle een rol. Deze is uitgevoerd in de kleur van de liefde: rood dus.

Het Valentijn-videobericht bevat een uniek, tijdelijk (drie seconden) menselijk billboard en wordt op dinsdag 14 februari ‘bezorgd’. Daarbij kunnen verliefde mensen kiezen voor de openbaarheid van Facebook, maar ook voor een iets voorzichtigere of zelfs anonieme benadering via e-mail.

Het is niet toevallig dat de nieuwste Beetle opduikt als ‘Love Bug’. Importeur Pon refereert aan de voorganger die in 1968 de hoofdrol speelde in de Disney-klassieker ‘The Love Bug’. Die Kever, roepnaam Herbie, veroverde op slag vele harten en daarmee was The Love Bug het begin van een reeks Herbie-films.