Mercedes haakt in op EK Voetbal met vrouwen (filmpje)

Nu Nederland en Duitsland recht tegenover elkaar komen te staan op het EK, vindt Mercedes-Benz dat het tijd is voor verzoening tussen Nederland en Duitsland met een bijzondere actie. Met Die Frauschaft kunnen bedrijven een compleet verzorgd arrangement winnen tijdens Nederland – Duitsland op het EK Voetbal.

Mercedes-Benz presenteert ‘Die Frauschaft’ als het allerbeste wat Duitsland te bieden heeft. Waar de heren van Die Mannschaft niet overal even vriendelijk ontvangen worden, staat de deur voor de elf dames van Die Frauschaft wel wagenwijd open. Door een foto te uploaden op www.diefrauschaft.nl, waarop deelnemers laten zien hoe welkom Die Frauschaft bij hun bedrijf is, maakt men kans op een geheel verzorgd arrangement tijdens de wedstrijd Nederland – Duitsland op woensdag 13 juni. Elf Duitse vrouwen van Die Frauschaft tappen bier en bakken braadworsten voor het hele bedrijf terwijl op een groot scherm de wedstrijd tussen beide voetbalgrootmachten wordt getoond.

Via de speciale actiesite www.diefrauschaft.nl kunnen deelnemers foto’s uploaden van het bedrijf. Daarbij gaat het erom dat er samen met collega’s een zo gastvrij mogelijke sfeer wordt neergezet. Hoe leuker, origineler en grappiger de foto, hoe meer kans deelnemers maken om te winnen. Door de foto via Facebook te delen kunnen likes worden verzameld. Die Frauschaft kiest uiteindelijk een winnaar uit een van de toptien bedrijven met de meeste likes. Deelnemers die geen bezoek ontvangen van Die Frauschaft, staan niet per definitie met lege handen. In heel Nederland zijn bij de Mercedes-Benz dealers gratis 3D Frauschaft posters met EK speelschema af te halen.

 

Mercedes haakt in op EK Voetbal met vrouwen (filmpje) - Automobielmanagement.nl

Mercedes haakt in op EK Voetbal met vrouwen (filmpje)

Nu Nederland en Duitsland recht tegenover elkaar komen te staan op het EK, vindt Mercedes-Benz dat het tijd is voor verzoening tussen Nederland en Duitsland met een bijzondere actie. Met Die Frauschaft kunnen bedrijven een compleet verzorgd arrangement winnen tijdens Nederland – Duitsland op het EK Voetbal.

Mercedes-Benz presenteert ‘Die Frauschaft’ als het allerbeste wat Duitsland te bieden heeft. Waar de heren van Die Mannschaft niet overal even vriendelijk ontvangen worden, staat de deur voor de elf dames van Die Frauschaft wel wagenwijd open. Door een foto te uploaden op www.diefrauschaft.nl, waarop deelnemers laten zien hoe welkom Die Frauschaft bij hun bedrijf is, maakt men kans op een geheel verzorgd arrangement tijdens de wedstrijd Nederland – Duitsland op woensdag 13 juni. Elf Duitse vrouwen van Die Frauschaft tappen bier en bakken braadworsten voor het hele bedrijf terwijl op een groot scherm de wedstrijd tussen beide voetbalgrootmachten wordt getoond.

Via de speciale actiesite www.diefrauschaft.nl kunnen deelnemers foto’s uploaden van het bedrijf. Daarbij gaat het erom dat er samen met collega’s een zo gastvrij mogelijke sfeer wordt neergezet. Hoe leuker, origineler en grappiger de foto, hoe meer kans deelnemers maken om te winnen. Door de foto via Facebook te delen kunnen likes worden verzameld. Die Frauschaft kiest uiteindelijk een winnaar uit een van de toptien bedrijven met de meeste likes. Deelnemers die geen bezoek ontvangen van Die Frauschaft, staan niet per definitie met lege handen. In heel Nederland zijn bij de Mercedes-Benz dealers gratis 3D Frauschaft posters met EK speelschema af te halen.