Peugeot start nieuwe internationale reclamecampagne

In 2010 onthulde Peugeot z’n nieuwe identiteit en bijbehorende slogan ‘Motion & Emotion’ ter gelegenheid van het tweehonderdjarige bestaan. Nu, drie jaar later, zet Peugeot z’n positionering kracht bij met een nieuwe internationale campagne.

Peugeot start in samenwerking met het reclamebureau BETC een internationale campagne via verschillende media met de commercial Design & Driving. Deze commercial is gemaakt door John Dolan en geproduceerd door Partizan en hij gaat na een periode van teasing op de sociale netwerken in première. In de loop van het jaar wordt de campagne uitgebreid met advertenties in de pers en op internet. De commercial is vanaf heden te zien op de Nederlandse TV.

Het succes van de nieuwe 2008, 208 en de 301 bevestigt de kracht van de positionering van Motion & Emotion, is de conclusie van Peugeot. Met de komst van de nieuwe 308 in de herfst gaat het merk nog een stap verder want dit model illustreert ook de hogere positionering van het merk. Het gamma van Peugeot is daarmee bijna volledig vernieuwd en onderscheidt zich duidelijk van dat van andere merken,  aldus Peugeot. 

Peugeot start nieuwe internationale reclamecampagne - Automobielmanagement.nl

Peugeot start nieuwe internationale reclamecampagne

In 2010 onthulde Peugeot z’n nieuwe identiteit en bijbehorende slogan ‘Motion & Emotion’ ter gelegenheid van het tweehonderdjarige bestaan. Nu, drie jaar later, zet Peugeot z’n positionering kracht bij met een nieuwe internationale campagne.

Peugeot start in samenwerking met het reclamebureau BETC een internationale campagne via verschillende media met de commercial Design & Driving. Deze commercial is gemaakt door John Dolan en geproduceerd door Partizan en hij gaat na een periode van teasing op de sociale netwerken in première. In de loop van het jaar wordt de campagne uitgebreid met advertenties in de pers en op internet. De commercial is vanaf heden te zien op de Nederlandse TV.

Het succes van de nieuwe 2008, 208 en de 301 bevestigt de kracht van de positionering van Motion & Emotion, is de conclusie van Peugeot. Met de komst van de nieuwe 308 in de herfst gaat het merk nog een stap verder want dit model illustreert ook de hogere positionering van het merk. Het gamma van Peugeot is daarmee bijna volledig vernieuwd en onderscheidt zich duidelijk van dat van andere merken,  aldus Peugeot.