Schadeherstelbedrijf Joustra heeft Slechtste Slogan

‘Een deuk van heb ik Joustra’ – die slogan is volgens luisteraars van Radio Veronica de slechtste die er momenteel is in Nederland. Hij is afkomstig van Joustra Merkenherstel uit Halfweg, specialist in spot repair en uitdeuken zonder spuiten.

Gezien de duidelijke knipoog ervan, is eigenaar Robert Joustra blij met de verkiezing. Bovendien leverde de winst hem een stortvloed aan gratis publiciteit op, in gedrukte en op social media. Zo werd de slogan geliked door cabaretier Jochem Myjer (ruim 500 duizend volgers).

De 43-jarige Joustra begon in 1990 met uitdeuken zonder spuiten, een techniek die toen in Nederland vrijwel onbekend was. Joustra was actief met uzs op het opleidingscentrum van Restyle Nederland en daarna acht jaar manager van Het Mobiele Autoschadehuis (Markeur). Sinds twee jaar is hij zelfstandig ondernemer, met dagelijks drie bedrijfswagens op de weg. Op de achterzijde ervan prijkt de nu bekroonde slogan. "Waarschijnlijk heeft iemand die doorgespeeld naar Radio Veronica. Ik heb zelf tenminste geen idee wie ons heeft opgegeven."

Het bedrijf kreeg van de luisteraars 31 procent van de stemmen, één procent meer dan de runner-up – bakkerij Dam uit Nieuw-Beijerland met ‘Hé! Cake je naar mijngebak?’ Deze slogan is bedacht door een ingehuurd bedrijf, terwijl die van Joustra al informeel gebruikt werd in zijn Markeur-tijd. "Toen ik voor mezelf begon, heb ik de domeinnaam geclaimd. Sinds kort is ook de site in de lucht."  

Met zijn eerste prijs won Joustra een reclamecampagne op Radio Veronica. Een mooie beloning, vindt hij, maar of het nog nodig is? "Ik ben de afgelopen dagen werkelijk overspoeld met aandacht."

 

Reacties

Er is maar 1 de beste dat is Robert Joustra.Dat zegt een trotse vader

Geplaatst door: G.Joustra op

Dank u Vader, 🙂
En dank aan AM, voor de interesse en het leuke stukje, Groet Robert Joustra.. Een deuk van heb ik Joustra

Geplaatst door: Robert Joustra op
Schadeherstelbedrijf Joustra heeft Slechtste Slogan - Automobielmanagement.nl

Schadeherstelbedrijf Joustra heeft Slechtste Slogan

‘Een deuk van heb ik Joustra’ – die slogan is volgens luisteraars van Radio Veronica de slechtste die er momenteel is in Nederland. Hij is afkomstig van Joustra Merkenherstel uit Halfweg, specialist in spot repair en uitdeuken zonder spuiten.

Gezien de duidelijke knipoog ervan, is eigenaar Robert Joustra blij met de verkiezing. Bovendien leverde de winst hem een stortvloed aan gratis publiciteit op, in gedrukte en op social media. Zo werd de slogan geliked door cabaretier Jochem Myjer (ruim 500 duizend volgers).

De 43-jarige Joustra begon in 1990 met uitdeuken zonder spuiten, een techniek die toen in Nederland vrijwel onbekend was. Joustra was actief met uzs op het opleidingscentrum van Restyle Nederland en daarna acht jaar manager van Het Mobiele Autoschadehuis (Markeur). Sinds twee jaar is hij zelfstandig ondernemer, met dagelijks drie bedrijfswagens op de weg. Op de achterzijde ervan prijkt de nu bekroonde slogan. "Waarschijnlijk heeft iemand die doorgespeeld naar Radio Veronica. Ik heb zelf tenminste geen idee wie ons heeft opgegeven."

Het bedrijf kreeg van de luisteraars 31 procent van de stemmen, één procent meer dan de runner-up – bakkerij Dam uit Nieuw-Beijerland met ‘Hé! Cake je naar mijngebak?’ Deze slogan is bedacht door een ingehuurd bedrijf, terwijl die van Joustra al informeel gebruikt werd in zijn Markeur-tijd. "Toen ik voor mezelf begon, heb ik de domeinnaam geclaimd. Sinds kort is ook de site in de lucht."  

Met zijn eerste prijs won Joustra een reclamecampagne op Radio Veronica. Een mooie beloning, vindt hij, maar of het nog nodig is? "Ik ben de afgelopen dagen werkelijk overspoeld met aandacht."

 

Reacties

Er is maar 1 de beste dat is Robert Joustra.Dat zegt een trotse vader

Geplaatst door: G.Joustra op

Dank u Vader, 🙂
En dank aan AM, voor de interesse en het leuke stukje, Groet Robert Joustra.. Een deuk van heb ik Joustra

Geplaatst door: Robert Joustra op