Car Repair Online verkozen tot beste webwinkel

Car Repair Online Products is bij de uitreiking van de Thuiswinkel Awards 2016 door het publiek en een vakjury (bestaande uit experts uit de branche en redacteuren van mediapartners) verkozen tot beste webwinkel van het jaar in de categorie Auto’s & Accessoires.

Marketingdirecteur Dexter Driessen (l) van Car Repair Online Products.

De jury roemt de doorvertaling van die klantgerichtheid in alle aspecten van het proces. ‘Car Repair Online Products heeft met zijn focus op klanttevredenheid een ongekende presentatie neergezet. Van de gebruiksvriendelijke responsieve website, de hoogwaardige producten, de snelle bezorging tot de uiterst vriendelijke klantenservice.’

Marketingdirecteur Dexter Driessen van Car Repair Online Products is ‘apetrots’ op de prestigieuze prijs. Hij is blij dat klanten en ook de juryleden zijn bedrijf op deze manier waarderen en schrijft de snelle groei toe aan de bereidheid risico’s te nemen. Waar fysieke winkelketens krimpen, blijft het in 2003 opgerichte bedrijf investeren. Een andere succesfactor die hij noemt is dat er snel beslissingen worden genomen. omdat Driessen en zijn mede-directeuren als aandeelhouders, geen verantwoording hoeven af te leggen aan derden.

Car Repair Online verkozen tot beste webwinkel - Automobielmanagement.nl

Car Repair Online verkozen tot beste webwinkel

Car Repair Online Products is bij de uitreiking van de Thuiswinkel Awards 2016 door het publiek en een vakjury (bestaande uit experts uit de branche en redacteuren van mediapartners) verkozen tot beste webwinkel van het jaar in de categorie Auto’s & Accessoires.

Marketingdirecteur Dexter Driessen (l) van Car Repair Online Products.

De jury roemt de doorvertaling van die klantgerichtheid in alle aspecten van het proces. ‘Car Repair Online Products heeft met zijn focus op klanttevredenheid een ongekende presentatie neergezet. Van de gebruiksvriendelijke responsieve website, de hoogwaardige producten, de snelle bezorging tot de uiterst vriendelijke klantenservice.’

Marketingdirecteur Dexter Driessen van Car Repair Online Products is ‘apetrots’ op de prestigieuze prijs. Hij is blij dat klanten en ook de juryleden zijn bedrijf op deze manier waarderen en schrijft de snelle groei toe aan de bereidheid risico’s te nemen. Waar fysieke winkelketens krimpen, blijft het in 2003 opgerichte bedrijf investeren. Een andere succesfactor die hij noemt is dat er snel beslissingen worden genomen. omdat Driessen en zijn mede-directeuren als aandeelhouders, geen verantwoording hoeven af te leggen aan derden.