Opel Duitsland viert Moederdag (zonder auto)

Opel Duitsland heeft een speciaal Moederdag-filmpje op sociale media gezet. Daarin komt een auto nauwelijks aan bod maar draait het allemaal om parachutespringen, uiteindelijk mét je oude moeder.

"HerzSprung vertelt het onroerende verhaal van een zoon die een grote angst overwint om zijn moeder een onvergetelijke dag te bezorgen," schrijft Opel. "Heel bewust wil Opel met deze film geen nieuw automodel verkopen maar maken we ons sterk voor een maatschappelijke houding om meer waardering voor de oudere generatie te tonen. Op die manier hopen we wel de emotionele binding aan ons merk te versterken," aldus hoofd marketing Tina Müller. Opel benadrukt daarbij dat het bezit van een auto ‘ook vrijheid betekent om met elkaar in verbinding te blijven.’

Bij reclamebureau Scholz & Friends in Hamburg, dat het filmpje maakte, heeft men waardering voor de moed van de autofabrikant: "Wie in een reclamefilm van twee minuten slecht drie seconden een auto laat zien, is het ernst."

Bekijk onderstaand het filmpje. 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Opel Duitsland viert Moederdag (zonder auto) - Automobielmanagement.nl

Opel Duitsland viert Moederdag (zonder auto)

Opel Duitsland heeft een speciaal Moederdag-filmpje op sociale media gezet. Daarin komt een auto nauwelijks aan bod maar draait het allemaal om parachutespringen, uiteindelijk mét je oude moeder.

"HerzSprung vertelt het onroerende verhaal van een zoon die een grote angst overwint om zijn moeder een onvergetelijke dag te bezorgen," schrijft Opel. "Heel bewust wil Opel met deze film geen nieuw automodel verkopen maar maken we ons sterk voor een maatschappelijke houding om meer waardering voor de oudere generatie te tonen. Op die manier hopen we wel de emotionele binding aan ons merk te versterken," aldus hoofd marketing Tina Müller. Opel benadrukt daarbij dat het bezit van een auto ‘ook vrijheid betekent om met elkaar in verbinding te blijven.’

Bij reclamebureau Scholz & Friends in Hamburg, dat het filmpje maakte, heeft men waardering voor de moed van de autofabrikant: "Wie in een reclamefilm van twee minuten slecht drie seconden een auto laat zien, is het ernst."

Bekijk onderstaand het filmpje. 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding