Ondanks de hobbels op de weg in de afgelopen twee jaar, heeft de productie van de 107 een opwaartse curve laten zien, tot aan de maximum productiecapaciteit: van 102 duizend in 2006 (eerste volledige jaar) tot bijna 105 duizend in 2007, 108 duizend in 2008 en 116 duizend in 2009. Alhoewel de auto in bijna zestig landen op de markt is, is Europa de basis voor de landen met het grootste marktaandeel: eind september 2010 tekende Frankrijk voor 27 procent van de totale verkopen van de 107 en Italië met 19 procent, Groot Brittannië met 15 procent, Duitsland met 10 procent en Nederland met 7 procent.  Met ruim 14 duizend verkochte exemplaren in de eerste negen maanden van dit jaar, bezet de 107 in zijn segment in Nederland de eerste plaats.

De Peugeot 107 wordt net als de Citroën C1 en de Toyota Aygo gebouwd in de TPCA-fabriek (Toyota Peugeot Citroën Automobile) in Kolin. De drie modellen worden ook wel de Tsjechische drieling genoemd.