Organisator Dirk Brink is bezig de randvoorwaarden in kaart te brengen. Hij is in gesprek met lakleveranciers en met de Focwa. Over enkele weken moet duidelijk zijn of de beurs definitief doorgaat. Brink zegt “minimaal vijf” lakbedrijven als deelnemer te willen hebben. ‘Zo’n evenement moet ook body hebben. Dat lukt beter met de lakleveranciers erbij.” Volgens Brink kwam ruim de helft van de bezoekers van Garagevak/Schadevak Totaal (begin deze maand) uit de schadeherstelwereld. Verder hadden circa dertig standhouders een link met deze sector. “Dat zet je aan het denken. Vanuit mijn Crash-periode heb ik nog steeds veel contacten in dit deel van de branche. Ik zie dan ook zeker kansen voor een specifiek op dit segment afgestemde beurs.” Dirk Brink stond in de jaren negentig aan de wieg van Crash , dat in 2003 voor het laatst werd gehouden – destijds door de nieuwe eigenaar, VNU Exhibitions. Brink zegt te onderzoeken of het (juridisch) mogelijk is om de naam Crash opnieuw te gebruiken.