MAX Repair start nieuw concept met mobiel richten

MAX Repair heeft een concept ontwikkeld om mobiel, op locatie te richten bij schade aan bedrijfsvoertuigen en zwaar materieel.

Het concept is gedoopt tot De Rijdende Richter en wordt morgen gepresenteerd  tijdens de open dag van Truckland Zaanstad, een van de landelijke MAX Repair-werkplaatsen. Voordeel van de werkwijze is dat het vereiste richtequipment inclusief de vereiste vakmensen mobiel op afroep beschikbaar zijn. In alle servicewerkplaatsen van de keten is daardoor voor de landelijke opdrachtgevers eerste lijns schadeherstel mogelijk.

Het richtequipment is samengesteld met Josam, in de Benelux vertegenwoordigd door Lebon & Gimbrair in Bunschoten. Het nieuwe concept moet bijdragen aan lagere schadeherstellasten. MAX Repair is een nieuw schadeherstelnetwerk voor bedrijfsvoertuigen en zwaar materieel. Het claimt landelijke dekking te hebben in Nederland. Het netwerk is ontstaan uit een bundeling van de werkplaatsen, reclamestudio’s en schadeherstelbedrijven van Cosmo Trucks, Koops Furness Trucks, Loven Trucks en Truckland.

MAX Repair start nieuw concept met mobiel richten - Automobielmanagement.nl

MAX Repair start nieuw concept met mobiel richten

MAX Repair heeft een concept ontwikkeld om mobiel, op locatie te richten bij schade aan bedrijfsvoertuigen en zwaar materieel.

Het concept is gedoopt tot De Rijdende Richter en wordt morgen gepresenteerd  tijdens de open dag van Truckland Zaanstad, een van de landelijke MAX Repair-werkplaatsen. Voordeel van de werkwijze is dat het vereiste richtequipment inclusief de vereiste vakmensen mobiel op afroep beschikbaar zijn. In alle servicewerkplaatsen van de keten is daardoor voor de landelijke opdrachtgevers eerste lijns schadeherstel mogelijk.

Het richtequipment is samengesteld met Josam, in de Benelux vertegenwoordigd door Lebon & Gimbrair in Bunschoten. Het nieuwe concept moet bijdragen aan lagere schadeherstellasten. MAX Repair is een nieuw schadeherstelnetwerk voor bedrijfsvoertuigen en zwaar materieel. Het claimt landelijke dekking te hebben in Nederland. Het netwerk is ontstaan uit een bundeling van de werkplaatsen, reclamestudio’s en schadeherstelbedrijven van Cosmo Trucks, Koops Furness Trucks, Loven Trucks en Truckland.