ABS na exit Van Leeuwen: netwerk compleet maken

ABS Autoherstel gaat op korte termijn haar netwerk met schadeherstelbedrijven weer compleet maken.

Dit meldt de schadeketen naar aanleiding van de uitkomsten van de Algemene Ledenvergadering, die gisteren heeft plaatsgevonden. In het netwerk zijn onlangs gaten gevallen, toen Van Leeuwen Autoherstel (zes vestigingen) het lidmaatschap van ABS opzegde.

Tijdens de vergadering werd de jaarrekening goedgekeurd en het actieplan voor de tweede helft van 2012 gepresenteerd. De focus ligt op organisatieontwikkeling en het uitbouwen van de online vindbaarheid. Voor directeur Wijnand Mebius (ex-Achmea) was het zijn eerste officiële optreden: "Komende periode staat vooral in het teken van het doorontwikkelen van het ABS Service Center: We verleggen de aandacht van operatie naar de dienstverlening aan onze opdrachtgevers om de afspraken die we met hen hebben gemaakt goed te borgen. De organisatie moet klaar zijn voor de toekomst, zowel in Bodegraven (hoofdkantoor, red.) als in het land."

Daarnaast blijft ABS inzetten op online vindbaarheid. "Dat geldt voor de corporate website én alle onderliggende sites van ABS-bedrijven. Een klant met schade moet bij zijn online zoektocht direct bij ABS Autoherstel uitkomen." De online activiteiten worden ondersteund met een landelijke radiocampagne. De plannen daarvoor zijn gisteren in de ALV goedgekeurd.

ABS na exit Van Leeuwen: netwerk compleet maken - Automobielmanagement.nl

ABS na exit Van Leeuwen: netwerk compleet maken

ABS Autoherstel gaat op korte termijn haar netwerk met schadeherstelbedrijven weer compleet maken.

Dit meldt de schadeketen naar aanleiding van de uitkomsten van de Algemene Ledenvergadering, die gisteren heeft plaatsgevonden. In het netwerk zijn onlangs gaten gevallen, toen Van Leeuwen Autoherstel (zes vestigingen) het lidmaatschap van ABS opzegde.

Tijdens de vergadering werd de jaarrekening goedgekeurd en het actieplan voor de tweede helft van 2012 gepresenteerd. De focus ligt op organisatieontwikkeling en het uitbouwen van de online vindbaarheid. Voor directeur Wijnand Mebius (ex-Achmea) was het zijn eerste officiële optreden: "Komende periode staat vooral in het teken van het doorontwikkelen van het ABS Service Center: We verleggen de aandacht van operatie naar de dienstverlening aan onze opdrachtgevers om de afspraken die we met hen hebben gemaakt goed te borgen. De organisatie moet klaar zijn voor de toekomst, zowel in Bodegraven (hoofdkantoor, red.) als in het land."

Daarnaast blijft ABS inzetten op online vindbaarheid. "Dat geldt voor de corporate website én alle onderliggende sites van ABS-bedrijven. Een klant met schade moet bij zijn online zoektocht direct bij ABS Autoherstel uitkomen." De online activiteiten worden ondersteund met een landelijke radiocampagne. De plannen daarvoor zijn gisteren in de ALV goedgekeurd.