Het omvat negentig ondernemingen die zijn (goed)gekeurd op hun vrouwvriendelijke benadering. Concreet: ze voldoen aan gedragsregels om vrouwen niet te veel geld in rekening te brengen, te beledigen of overbodige services te verkopen. "Vrouwen worden in deze bedrijven eerlijk behandeld", aldus Steph Savill, managing director van Foxy Lady Drivers Club. "Ze kunnen in het netwerk het bedrijf zoeken voor de beste deal, zonder dat ze bang hoeven te zijn dat ze in dat bedrijf als vrouw nadelig worden behandeld vanwege hun gebrek aan kennis van autotechniek."
Verder zouden de aangesloten bedrijven niet te veel tijd in rekening brengen voor schadereparaties en evenmin onnodig lang gebruik maken van leenauto’s. "Ook dit leidt tot extra kosten voor de verzekeraar en daardoor tot een verhoging van de verzekeringspremies voor alle verzekerden."
Alsof wij mannen nu proberen onze vrouwelijke klanten een broodje aap te verkopen !??
(niet in NL tenminste !?)
Schande dat dit kennelijk noodzakelijk/wenselijk is in U.K. Ben niet overtuigd dat het elders (ook in NL) het neit anders is.