Een van de belangrijke argumenten was dat het systeem al stabiel draait bij 28 vestigingen. Hierdoor is een snelle uitrol binnen het ABS netwerk mogelijk.

Wijnand Mebius, algemeen directeur ABS Autoherstel: "We zijn verheugd als ABS organisatie dat we gekozen hebben voor Commerce Delta met DeltaW als schadeafdelingssysteem. Commerce Delta is onderdeel van Solera Nederland waar ABZ, MarketScan en AUTOonline ook onderdeel van uitmaken en dat geeft vertrouwen. Omdat al 28 ABS bedrijven met dit ICT-systeem werken, kunnen we snel overgaan tot de uitrol naar de overige vestigingen. Naar verwachting werken we nog voor het einde van dit jaar allemaal met hetzelfde ICT-systeem. Wij hechten veel waarde aan uniformiteit en eenheid binnen de keten. Op alle ABS vestigingen moeten alle processen hetzelfde verlopen. Dit werkt door naar opdrachtgevers en klanten. Transparantie, scherpe prijzen en een snelle service zijn vanzelfsprekend geworden. Een goed functionerend ICT-systeem draagt bij om onze belofte aan opdrachtgevers en klanten waar te maken."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding