ASN Groep en EMS starten samenwerking

Autoschadeherstelketen ASN Groep en EMS Nederland gaan gezamenlijk ketenintegratie op het gebied van ‘autoschademanagement’ aan de Nederlandse schadeverzekeringsmarkt aanbieden.

ASN Groep heeft 75 vestigingen in Nederland.  Door de klant aan het stuur te zetten, wordt met deze samenwerking de afhandeling van claims voor verzekeraars substantieel goedkoper, aldus ASN en EMS. Bovendien zorgen procesefficiency en lagere kosten in het totale schadeherstelproces voor bezuinigingspotentie waardoor verzekeraars dus ook rechtstreeks besparingen in de schadelast kunnen realiseren. In het proces dat ASN en EMS nu samen aanbieden, staan  procesoptimalisatie  in combinatie met  klanttevredenheid centraal.  Verzekeraars kunnen door gebruik te maken van deze oplossing ook bouwen aan klantretentie, zeg maar aan het vasthouden de klanten.  Bovendien, door samenwerking met de moederorganisatie van ASN Groep (Car Repair Europe) en EMS kan het concept nu ook aan verzekeraars in andere landen van Europa worden aangeboden zoals België, Luxemburg, Frankrijk, Polen en het Verenigd Koninkrijk. EMS werkt behalve met ASN Groep ook samen met partners om te komen tot volledige ketenintegratie: BCE (projectondersteuning) en Friss (fraude) als technische partners en met NOMOT (interieurherstel) en Crawford & Company (expertise en claimmanagement).
EMS is een claims-serviceprovider voor de wereld van schade-afhandeling.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

ASN Groep en EMS starten samenwerking - Automobielmanagement.nl

ASN Groep en EMS starten samenwerking

Autoschadeherstelketen ASN Groep en EMS Nederland gaan gezamenlijk ketenintegratie op het gebied van ‘autoschademanagement’ aan de Nederlandse schadeverzekeringsmarkt aanbieden.

ASN Groep heeft 75 vestigingen in Nederland.  Door de klant aan het stuur te zetten, wordt met deze samenwerking de afhandeling van claims voor verzekeraars substantieel goedkoper, aldus ASN en EMS. Bovendien zorgen procesefficiency en lagere kosten in het totale schadeherstelproces voor bezuinigingspotentie waardoor verzekeraars dus ook rechtstreeks besparingen in de schadelast kunnen realiseren. In het proces dat ASN en EMS nu samen aanbieden, staan  procesoptimalisatie  in combinatie met  klanttevredenheid centraal.  Verzekeraars kunnen door gebruik te maken van deze oplossing ook bouwen aan klantretentie, zeg maar aan het vasthouden de klanten.  Bovendien, door samenwerking met de moederorganisatie van ASN Groep (Car Repair Europe) en EMS kan het concept nu ook aan verzekeraars in andere landen van Europa worden aangeboden zoals België, Luxemburg, Frankrijk, Polen en het Verenigd Koninkrijk. EMS werkt behalve met ASN Groep ook samen met partners om te komen tot volledige ketenintegratie: BCE (projectondersteuning) en Friss (fraude) als technische partners en met NOMOT (interieurherstel) en Crawford & Company (expertise en claimmanagement).
EMS is een claims-serviceprovider voor de wereld van schade-afhandeling.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding