Een centrale rol in de campagne die de vitaliteit van het succesvolle ‘Volkswagenbusje’ moet onderstrepen is de website. Hier valt vanzelfsprekend de complete geschiedenis van de Transporter na te gaan. Zonder opvallende campagne is echter geen VW-feest compleet; rond de jarige bus is vorige week de ’65 klusser-campagne’ gestart. Omdat de auto niet van ophouden weet, trekt VW parallellen met vakmensen van gelijk kaliber: "Zo zijn er veel timmerlieden, metselaars, stukadoors, bakkers etc. die na hun 65e gewoon blijven doorwerken. Via deze site gaat Volkswagen op zoek naar klussers die even onverwoestbaar zijn als de Transporter. De winnaar van de actie krijgt een gloednieuwe Transporter waarmee hij nog jaren door kan klussen!!"

De Transporter-jubileumwebsite blijft volgens Pon’s Automobielhandel continu in beweging, zeker in de periode rond de BedrijfsautoRAI (17-12 april in Amsterdam). De jarige Transporter staat centraal op de stand van Volkswagen Bedrijfswagens.